۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۴۴۸۶۱۲
آیت الله حکیم:

ندای حق و حقیقت در جامعه کمرنگ شده است

یکی از مراجع تقلید بی توجهی به توصیه‎های علما و اندیشمندان را عامل افزایش مشکلات و ریخته شدن خون انسان‎های بی‎گناه خواند.
حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الحکمة، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار با جمعی از اعضای شورای علمای الانبار، گفت: علمای الانبار باید وحدت خود را حفظ و امید را به جامعه تزریق کنند.

وی افزود: علمای الانبار باید به دیدگاه و نظرات افراد مخالف احترام بگذارند و با عقلانیت، حکمت و منطق با آنان رفتار کنند. اگر زبان عقل و حکمت بر جامعه حاکم نشود همه زیان خواهند دید.

این مرجع تقلید از بی توجهی به توصیه‎های علما و اندیشمندان انتقاد کرد و اظهار داشت: متاسفانه با بی توجهی به توصیه و سخنان علما و اندیشمندان هر روز شاهد کشتار و ریختن خون انسان‎های بی‎گناه هستیم.

وی بر ضرورت حفظ جان و مال انسان‎های بی‎گناه تاکید کرد و ادامه داد: به علت افزایش مشکلات در کشور ندای حق و حقیقت در جامعه کمرنگ شده است. همه ما در یک کشتی سوار هستیم و انسان در نزد خداوند دارای کرامت و عزت فراوان است بنابراین باید از جان، مال و ناموس آن محافظت کرد.

علمای الانبار در این دیدار آخرین وضعیت الانبار و اقدامات داعش در این استان را خدمت حضرت آیت الله حکیم ارائه کردند./994/ب902/د

ارسال نظرات