۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۴۸۶۵۷

اعزم 50 مبلغ در دهه ولایت به روستاهای شهرستان خرمشهر

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دهه ولایت از اعزام 50 مبلغ با محوریت دهه ولایت در روستاهای این شهرستان خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن عید غدیر گفت: این اداره جشن های غدیر را در سه روز مانده به عید غدیر در 10 مسجد محوری شهرستان برگزار خواهد کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر با اشاره به چاپ برچسب هایی با موضوع ولایت امیرمؤمنان(ع) و عید غدیر اظهار داشت: این برچسب ها به صورت بسته ای در سطح شهرستان توزیع و پشت شیشه ماشین ها نصب خواهد، چنانچه 5 ایستگاه صلواتی در پنج نقطه شهرستان راه اندازی می شود.

این مقام مسؤول برگزاری نمایشنامه با موضوع غدیر از سوی هیأت های مذهبی شهرستان را دیگر فعالیت های مدنظر برای عید غدیر عنوان کرد و افزود: این نمایش نامه در چند فصل و با موضوع غدیر و ولایت امیرمؤمنان(ع) در مناطق گوناگون شهرستان از سوی اعضای گروه اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام رویوران با بیان اینکه این نمایش نامه در دهه ولایت به مدت ده شب از عید قربان تا عید غدیر ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: راهپیمایی شبانه در شب عید غدیر از سوی یکی از هیأت های مذهبی با شعار «اشهد ان علی ولی الله» به سوی مسجد جامع و برپایی ایستگاه هایی که داوطلبانه شیشه های ماشین ها را به مناسبت عید غدیر رنگ آمیزی کنند، از دیگر فعالیت ها خواهد بود.

وی در پایان به اعزام 50 مبلغ به روستاهای شهرستان در دهه ولایت اشاره و ابراز داشت: از این میان 10 مبلغ غیر بومی از قم حضور و با محوریت دهه ولایت سخنرانی خواهند کرد./303/9456/ب1

ارسال نظرات