۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۴۸۸۰۷
امام جمعه موقت پردیسان:

دست آمریکا از آستین سعودی ها بیرون زده است

ججت الاسلام والمسلمین همتیان با بیان این که دست آمریکا از آستین این مردک های بی ارزش بیرون آمده است، گفت: این ابلهان نفهم باید بدانند با دستان خودشان گور خودشان را می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین همتیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام همتیان امام جمعه موقت پردیسان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه پردیسان که در مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد با بیان این که بهترین راه برای ایجاد تقوا این است که خود را در هیچ حالی تنها ندانیم، گفت: در هر مکانی که قرار دارید بدانید که افرادی در همه حال مراقب و ناظر شما هستند.

وی ادامه داد: هنگامی که در مقابل شما یک عالم یا یک مسؤول قرار داشته باشد شیوه سخن گفتن، نشستن و نگاه کردن شما متفاوت می شود بنابراین هنگامی که خود را در مقابل خداوند و امام زمان(عج) بدانید به طور قطع در رفتار و کردار خود دقت بیشتری خواهید داشت.

 معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم به روایتی از امام باقر(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امام باقر(ع) ویژگی های شیعه امام علی(ع) را، بخشش و با کرامت برخورد کردن با یکدیگر، دوست دار شیعیان بودن به دلیل این که دوست دار اهل بیت(ع) هستند بیان می کند؛ محبت دارای ارزش فراوانی است که بهترین محل مصرف آن در راه اهل بیت(ع) است.

استاد اخلاق اضافه کرد: شیعه امام علی(ع) شخصی است که اجتماعات، میحط تفریح و جلسات خانگی آنها محل ذکر اهل بیت(ع) است؛ متأسفانه امروزه ارتباطات و جلسات سالم نیستند و در محیط خانه و خانواده سلامتی و پاکی حاکم نیست؛ امام علی(ع) در توصیف جلسه پیامبراکرم(ص) بیان می کند در جلسات پیامبر اکرم(ص) از بدگویی، غیبت، تحقیر و بازکردن اسرار دیگران، خبری نبوده است.

وی با تصریح بر این که دشمنان خطرناک بی انصاف و تبهکار در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای حیا زدایی و قداست زدایی می کنند، ابراز کرد: بنابراین فرزندان دیگر حرمت پدران ومادران را حفظ نمی کنند و در برخی مواقع در مقابل آنها ایستادگی نیز می کنند.

حجت الاسلام همتیان اضافه کرد: این دشمان برای بی غیرت کردن مردان برنامه ریزی کرده اند و ارتباط محرمی و نامحرمی در حال عادی شدن است و در حال تلاش هستند که ائمه معصوم و خداوند دیگر جایگاهی در زندگی مردم نداشته باشند.

وی با اشاره به مناسبت های ماه ذی الحجه اظهارداشت: خداوند به روزها و شب های دهه نخست ماه ذی الحجه قسم یاد می کند و روز عرفه نیز در این دهه قرار دارد؛ پیامبر اکرم(ص) در زمینه اهمیت روز عرفه بیان می کند اگر شخصی درماه رمضان مشمول آمرزش خداوند قرار نگیرد تا سال دیگر بخشیده نمی شود مگر این که عرفه را درک کند؛ درس عید قربان درس بندگی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم به فاجعه منا در سال گذشته اشاره کرد و گفت: فاجعه منا همانند حوادثی که در تاریخ اسلام واقع شده است دارای پیام های فراوانی است و به هیچ وجه فراموش نمی شود؛ امروزه بسیاری از جنایات و خونریزی ها و دشمنی ها با اهل بیت به دست شکسته نابه کار آل سعود انجام می شوند.

وی ادامه داد: آل سعود امروزه به یک جرثومه فساد تبدیل و به اسلام و مسلمین پشت کرده و به اربابانش که آمریکا و اسرائیل هستند خدمت می کند و روی خود را سیاه کرده است؛ بانی تمام جنایات سوریه، عراق، افغانستان، یمن و آفریقا آل سعود است.

حجت الاسلام همتیان تصریح کرد: دست آمریکا از آستین این مردک های بی ارزش بیرون آمده و به اسلام خنجر می زند؛ به آل سعود می گوییم اجداد شما نیز چنین کارهایی انجام داده اند اما برای آنها چه چیزی باقی مانده است.

وی ادامه داد: مگر اجداد شما از این جنایات کم انجام داده اند؟ معاویه دو امام و یاران برجسته امام علی(ع) و پیامبر اکرم(ص) را به شهادت رساند و پس از آن نیز یزید فاجعه کربلا را به وجود آورد چه نصیبش شد؟

امام جمعه موقت پردیسان اضافه کرد: این ابلهان نفهم باید بدانند با دست خودشان گور خودشان را می کنند و به غیر از رسوایی چیزی نصیبشان نخواهد شد؛ عاقبت آل سعود جهنم است و آنچه که نصیب آنها می شود، لعن، نفرین و تبری است.

وی افزود: این آل سعود آنهایی که خود را خادم حرمین و کلید دار کعبه می دانند کارشان موجب شده است علمای اهل سنت اعلام کنند که وهابیت از مسلمانان محسوب نمی شوند.

گفتنی است، نمازگزاران پس از اقامه نمازجمعه، جنایات خصمانه آل سعود و آل خلیفه را محکوم و از رهبری و مرجعیت بزرگ بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم حمایت کردند./1324/پ202/ج

 

ارسال نظرات