۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۴۹۰۸۹
مدیر مسؤول بلاغ خبر داد:

مسابقه کتابخوانی با موضوع ولایت فقیه برگزار می شود

حجت الاسلام کریم زاد از برگزاری مسابقه کتاب خوانی با موضوع ولایت فقیه بین طلاب و مبلغان حوزه های علمیه خبر داد.
حجت الاسلام مهدی کریم زاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام مهدی کریم زاد، سرپرست اداره امور همایش های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در از برگزاری مسابقه کتاب خوانی با موضوع ولایت فقیه بین طلاب و مبلغان حوزه های علمیه خبر داد و گفت : با توجه به وجود شبهات و سوالات رایج در جامعه در زمینه ولایت فقیه، مهم است که مبلغان بزرگوار با مطالعات بیشتر قدرت پاسخگویی علمی خود را در این موضوع تقویت کنند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ مطالعه در میان اقشار مختلف مردم اظهار داشت : تبیین جایگاه ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی در حوزه سیاست اسلامی از سوی مبلغان که از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند جزو ضروریات است که باید با مطالعه کتابهای مرتبط در این زمینه تقویت شود.

کریم زاد با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع ولایت فقیه با اهداف فوق گفت : این طرح با تصویب میز تخصصی مبانی سیاسی نظام جمهوری اسلامی مستقر در دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

وی  ترغیب مبلغان و طلاب به مطالعه کتب مرتبط با موضوع ولایت فقیه را از دیگر اهداف این مسابقه عنوان کرد و افزود:  آشنایی مبلغان با اصول و مبانی اصل مترقی ولایت فقیه و توانمندی مبلغان در پاسخگویی به شبهات مرتبط با موضوع ولایت فقیه و همینطور تعمیق اندیشه ولایت فقیه در میان مبلغان از مهمترین دلایل برگزاری این مسابقه است.

دبیر اجرایی این مسابقه در خصوص شیوه اجرای مسابقه گفت: این مسابقه در دو بخش طلاب سطوح یک و دو با مطالعه کتاب شوون و اختیارات ولی فقیه امام خمینی ره و طلاب سطوح سه و چهار با مطالعه کتاب ولایت فقیه، ولایت فقاهت و عدالت آیت الله جوادی آملی در یک مرحله برگزار می شود. علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند تا پایان مهرماه سال جاری به پایگاه اینترنتی بلاغ به آدرس www.balagh.ir مراجعه نمایند.

وی ادامه داد: آزمون این مسابقه در روز سیزده آبان ماه امسال برگزار می شود که برای صد نفر از شرکت کنندگان بر حسب امتیازی که بدست خواهند آورد، هدایایی تعلق می گیرد./998/د102/ق

ارسال نظرات