۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۴۴۹۱۷۴
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مسلمانان جهان رژیم منحوس آل سعود را از جامعه اسلامی کنار زنند

امام جمعه شبستر گفت: حادثه منا چهره منحوس رژیم آل سعود را به دنیا نشان داد؛ آل سعود لکه ننگی برای اسلام است و لازم است، مسلمانان جهان این لکه ننگ را از جامعه اسلامی کنار زنند.
نابودی آل سعود

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان، گفت: روز عرفه روز دعا و نیایش است و باید در این روز به دعا و نیایش توجه بیشتری شود و نماز عید سعید قربان نیز برای انسجام و اتحاد مسلمانان باید پرشورتر برگزار شود.

وی روز عرفه را فرصت ارزشمند توبه به درگاه پروردگار متعال دانست و افزود: ضرورت دارد از این فرصتهای ارزشمند و گرانقدری که در اختیار ما قرار دارد بهره گیری شایسته ای صورت دهیم، نیاز است انسان فرصتی پیدا کند تا وجود خود را از گناهان شست و شو داده و قلبهای زنگار گرفته خود را صیقل دهد.

امام جمعه شبستر افزود: توبه انسان در روز عرفه مورد قبول حضرت حق قرار می گیرد که باید خود را آماده کنیم تا بتوانیم بهره گیری شایسته ای داشته باشیم که فقیر و مسکین هستیم، انسان باید توبه جانانه خود را به درگاه پروردگار متعال ببرد که درهای رحمت الهی به روی همگان باز است و می توانیم از این فرصت خوشه چینی داشته باشیم.

وی با اشاره به حادثه منا و بی لیاقتی رژیم منحوس آل سعود در مدیریت حج، ابراز داشت: حادثه منا چهره منحوس رژیم  آل سعود را به دنیا نشان داد و کشتار حجاج مظلوم توسط آل سعود دردناک بود و این رژیم منحوس لکه ننگی برای مسلمانان و اسلام است، لازم است مسلمانان جهان این لکه ننگ را از جامعه اسلامی برکنار کنند.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه این عملکرد سعودیها نشان از نهایت بی لیاقتی این رژیم منحوس از مدیریت حج است، ابراز داشت: کشتار مسلمانان در روز عرفه اتفاقی دردناک و غیر قابل اغماض است و مسلمانان جهان باید پیگیر این رویداد غمبار باشند و رژیم سعودی را محکوم کرده و از مدیریت حج کنار زنند.

وی آل سعود را یک رژیم جنایتکار و منحوس در منطقه خواند و افزود: این رژیم عامل کشتار مردم منطقه، جامی تروریسم و پشتوانه داعش است، آل سعود از هیچ اقدامی در کشتار مردم منطقه به ویژه بحرین و یمن فرو گذار نکرده است، امروز مردم مسلمان از آتشی کع سعودیها روشن کرده است می سوزند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی رژیم منحوس سعودی را پیگر اهداف شوم استکباری و دست نشانده غرب و آمریکای جنایتکار دانست و خاطرنشان کرد: این شجره ملعونه با تمام توان خود به دنبال خرسندی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است و در این مسیر از هیچ چیزی کوتاهی نکرده است./۸۵۴/302/ب3

ارسال نظرات