۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۴۹۴۸۱
همزمان با عید غدیر صورت می گیرد؛

تلبس 20 طلبه حوزه علمیه کرمانشاه به دست آیت الله علما

20 طلبه حوزه علمیه کرمانشاه همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم به دست آیت الله علما ملبس می شوند.
تلبس طلاب

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری جشن تلبس در روز عید سعید غدیر خم خبر داد و ابراز داشت: 20 دانش آموخته مدارس علمیه استان کرمانشاه همزمان با عید سعید غدیر خم در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه ملبس می شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور علمای بزرگ استان از جمله آیت الله مصطفی علما، آیت الله عبدالخالق عبداللهی، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی و با حضور طلاب و روحانیان و سایر مسؤولان استان برگزار می شود.

وی در ادامه بیان داشت: ملبس شدن طلاب به لباس روحانیت سرآغاز فصلی جدید برای طلاب است، زیرا از آن پس آماده تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و جذب مردم به این شریعت الهی و آسمانی می شوند.

حجت الاسلام محمدی فر ادامه داد: 20 دانش آموخته حوزه علمیه که پس از گذراندن کارگاه آموزشی، موفق به ملبس شدن به لباس روحانیت شده اند در روز عید غدیر خم با دستان آیت الله علما ملبس می شوند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: گام برداشتن در راه تبلیغ دین باید با نیتی الهی و پاک صورت گیرد زیرا راه طلبگی راهی دشوار و پر زحمت است و تنها با عشق به هدایت مردم و کسب رضای الهی طی کردن این مسیر میسر می شود.

این مسؤول اظهار داشت: طلاب و روحانیان شکل دهنده آینده دینی جامعه بوده و سعادت و شقاوت جامعه در گرو جدیت و تلاش روحانیان در جهت ترویج دین و افکار اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی فر در پایان بیان داشت: هدف اصلی روحانیان پاسداری از ارزش های دین و ترویج مکتب ائمه اطهار(ع) درجهت شکل گیری جامعه ای آرمانی و متعالی است./857/302/ب2

ارسال نظرات