۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۴۵۱۴۵۷
نماینده مردم آمل در مجلس:

مدیران دولتی کوتاهی عملکرد خود را به نتیجه برجام نسبت ندهند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مدیران دولتی نباید کوتاهی عملکرد خود را به نتیجه برجام نسبت بدهند، گفت: ما نباید به دنبال خزانه دولتی باشیم که چه وقت به ما پول می دهد و باید به دنبال اوراق قرضه باشیم تا مشکلاتمان را حل کنیم.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس امروز در مراسم نواختن زنگ آغاز بازگشایی مدارس در هنرستان رازی آمل با بیان اینکه باز هم مدرسه ها باز شدند اما مشکل معیشتی معلمان بر طرف نشده است، گفت: با کمال تأسف با توجه به وعده هایی که داده شد هنوز نتوانستیم مشکل معیشتی معلمان را بر طرف کنیم.

وی با بیان اینکه در برجام قرار بود که پولهای بلوکه شده ایران به خزانه برگشت داده شود، افزود: ما نباید کوتاهی های عملکرد خودمان را به برجام نسبت دهیم که اگر فلان پول می آمد مشکل ما در مسیر حل شدن قرار می گرفته است.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی با این حجم گسترده کاری نیازهای ریالی خود را از کجا تأمین می کند و در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی در بازگشایی 10 کیلومتر جاده هراز اعلام کردند تاکنون پانصد میلیارد تومان در چند نقطه جاده هراز هزینه کردیم و این پول از کجا آمده است.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به تحولات بهداشتی در سطح کشور، بیان داشت: وزیر بهداشت و درمان از کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درخواست 8 هزار میلیارد تومان اعتبار را کردند و تعهد دادند تا پایان سال مالی 95 مبلغ نوزده هزار میلیارد تومان را پرداخت کنند.

یوسفیان ملا با تأکید بر اینکه وزیر آموزش و پرورش بسیار محجوب هستند که اعضای کمیسیون حتی صدایش را نمی شنوند، عنوان داشت: ما نباید به دنبال خزانه دولتی باشیم که چه وقت به ما پول می دهد و باید به دنبال اوراق قرضه باشیم تا مشکلاتمان را حل کنیم.

وی با ابراز تأسف از این که کارکنان بازنشسته آموزش و پرورش هنوز پاداش خدمت را دریافت نکردند، اظهار داشت: در وزارت آموزش و پرورش هزاران نفر هستند که پاداش چهارصد تا هشتصد میلیون تومانی دریافت کردند اما هنوز ابلاغ بازنشستگی آنها صادر نشده است.

وی تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش با حیا و بزگوار هستند، آیا با این ویژگی ها کار حل می شود که باید به میدان بیابند و اقدامات لازم را صورت دهند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش به قوت خود باقی است و این مسأله را پیگیر هستیم و اگر تمام نمایندگان امضای استیضاح خود را پس بگیرند با یک امضاء هم ایشان را استیضاح خواهیم کرد و بعد از تعطیلات مجلس این کار انجام می شود.

یوسفیان ملا تصریح کرد: وقتی تا به مسأله معیشت بازنشستگان در درجه اول و شاغلان در درجه دوم نرسیم این مسأله را پیگیر خواهیم بود و هرگز اجازه نخواهیم داد که بازنشستگان فرهنگی برای امور زندگی دست به کارهایی بزنند که در مقام این عزیزان نباشد.

گفتنی است، سال تحصیلی جدید امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستان دارالعلمای آمل آغاز شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات