۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۵۱۴۹۶

نخستین جشنواره علمی ورزشی طلاب منطقه شمالغرب کشور برگزار شد

نخستین جشنواره علمی، ورزشی طلاب حوزه های علمیه منطقه شمال غرب کشور به میزبانی شهرستان بناب در آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
ورزش طلاب

حجت الاسلام رضا باقری بنابی، مدیر اجرائی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: نخستین جشنواره علمی، ورزشی طلاب حوزه های علمیه استان های شمالغرب کشور با حضور طلاب مدارس علمیه استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل برگزار شد.

وی با بیان این‌که حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب میزبان این جشنواره منطقه‌ای بوده است، خاطرنشان کرد: این جشنواره طی روزهای پنج شنبه و جمعه یکم و دوم شهریور ماه جاری به مدت 2 روز با رقابت طلاب حوه های علمیه استان های شمالغرب کشور برگزار و ظهر جمعه با معرفی تیم ها و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام باقری بنابی با تشریح اهداف و محورهای برگزاری این جشنواره در بناب، یادآور شد: این جشنواره در راستای تحقق توصیه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه طلاب به تحصیل، تهذیب و ورزش برگزار شد که استقبال مدارس علمیه منطقه شمالغرب کشور قابل توجه بوده است.

مدیر اجرائی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب خاطرنشان کرد: در نخستین جشنواره علمی، ورزشی طلاب حوزه های شمال غرب کشور که در دو بخش علمی و ورزشی و به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد، نفرات و تیم های برتر معرفی شدند.

وی ادامه داد: در رقابت های علمی احمد عطالو از شهرستان بناب، در تیراندازی سیدمحمد موسوی از استان زنجان، دو و میدانی ابراهیم حسین زاده از شهرستان تبریز و شنا محمد نوری از استان زنجان به عنوان نفرات برتر و تیم های شهرستان بناب و استان زنجان به ترتیب رتبه نخست مسابقات طناب کشی و والیبال را به خود اختصاص دادند.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به این‌که نخستین جشنواره علمی، ورزشی طلاب استان های شمال غرب کشور فرصتی مغتنم برای شناسایی طلاب مستعد در عرصه های ورزشی بوده است، گفت: امیدواریم برگزری این جشنواره در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد./935/302/ب2

ارسال نظرات