۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۴۵۳۹۰۹
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

برخی سرنوشت خود را به سرنوشت شیطان بزرگ گره می‌زنند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: جای تأسف است که برخی در کشور اسلامی سرنوشت خود را به سرنوشت شکست‌خورده شیطان بزرگ گره می‌زنند.
شُّیقلاعت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر،‌ بیست و نهمین سالگرد شهدای نبرد مستقیم دریادلان نیروی دریایی سپاه با آمریکای جنایتکار در خلیج‌فارس با حضور سردار فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار و مسؤولان و فرماندهان نیروهای مسلح در حسینیه اباعبدالله الحسین بهشت صادق(ع) برگزار شد.

سردار علی فدوی در این مراسم گفت: شهدای خلیج‌فارس در برابر شیطان بزرگ ایستادگی کردند و تحقیر بزرگی برای دشمن به وجود آمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: جای تأسف است که برخی در  کشور اسلامی سرنوشت خود را به سرنوشت شکست‌خورده شیطان بزرگ گره می‌زنند.

وی افزود: در نبرد حق و باطل، قطعاً جبهه حق پیروز می‌شود و این وعده خداوند است و تا الآن هم همین‌طور بوده و تا ابد هم انجام می‌شود.

سردار علی رزمجو نیز در این مراسم گفت: اوج ایثارگری‌ها در وجود امام حسین (ع) و یارانش تبلور یافت، فرهنگی که این حماسه خلق کرد و همه‌ کسانی که دنبال آخرت هستند از آن پیروی می‌کنند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران افزود: یکی از برجسته‌ترین حماسه‌ها در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، حماسه خلیج‌ فارس است و سرداران شهیدی همچون شهید توسلی، شهید گرد، شهید شفیعی، شهید آبسالانی، شهید محمدی و شهید مبارکی که در نبرد با استکبار به شهادت رسیدند.

به گزارش رسا، در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای خلیج‌فارس تجلیل به عمل آمد./101/846/ب1

ارسال نظرات