۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۴۵۴۲۳۹
عضو ارشد حزب الله:

آمریکا سازنده تروریسم و منبع شرارت در جهان است

رییس شورای شرعی حزب الله لبنان تأکید کرد که آمریکا به عنوان سازنده تروریسم و منبع شرارت برای حل بحران در سوریه بر اساس راه حل سیاسی قدم برنمی دارد.
حجت الاسلام محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العهد، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه امروز شهر بعلبک، ابراز امیدواری کرد که برگزاری جلسه شورای نخست وزیری بتواند بحران سیاسی در این کشور را حل و فصل کند.

وی گفت: امید می رود نشست روز گذشته شورای نخست وزیری به حل بحران پیچیده سیاسی بر اساس گفت وگو و تفاهم منجر شود و شاهد فعال شدن دولت و ارگان های آن بر اساس مصالح کشور و شهروندان باشیم.

این روحانی لبنانی بر لزوم ایستادگی نیروهای امنیتی در برابر جنایتکاران و مفسدان تأکید کرد و افزود: مردم نیز باید با نیروهای همکاری کرده و به حمایت جنایتکاران بر اساس وابستگی خانوادگی و طایفه ای به شدت خودداری کنند.

حجت الاسلام یزبک بیان داشت: منطقه به سوی بحران های بیشتر گام برمی دارد و رقابت جهانیان برای رسیدن به اهداف خود در سوریه به شدت در حال پیگیری است. آمریکا به عنوان سازنده تروریسم و منبع شرارت و توحش در جهان هیچگاه برای حل بحران در سوریه بر اساس راه حل سیاسی قدم برنمی دارد.

وی ادامه داد: آمریکا هیچ اقدامی مغایر مصالح رژیم صهیونیستی انجام نمی دهد چرا که از این رژیم می ترسد. افزایش بمباران غزه و بازداشت فلسطینیان و فعالیت در راستای یهودی سازی قدس نیز تنها به سود جبهه تروریسم است./980/ب902/د

ارسال نظرات