۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۴۵۴۳۱۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

روح کارِ کارکنان پست، امانت‌داری است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی روح کار کارکنان پست را امانت‌داری عنوان و گفت: هرگونه سهل‌انگاری در امانت‌داری از مردم غیرقابل بخشش است و باید به امانت‌های مردم اهمیت داده شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره پست خراسان جنوبی اظهار داشت: پست از اهمیت بالایی در کشور برخوردار است و خدمات بزرگی را به جامعه ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه نامه‌رسانی‌ها امروزه به دلیل ارتباطات پیشرفته‌ای که در کشور وجود دارد کم شده است، گفت: در گذشته اطلاع‌رسانی اکثرا با نامه‌رسانی انجام می‌شده است اما امروزه با وسایل ارتباطی که وجود دارد دنیا یک دهکده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با کم شدن نامه‌ها در جامعه نه تنها رونق پست کاهش پیدا نکرده بلکه به چند برابر هم رسیده است و غفلت کردن در این مسأله مانند بازماندن از غافله است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر معاملات الکترونیکی، تصریح کرد: تجار اگر خود را به معاملات الکترونیکی مجهز نکنند با عدم فروش محصولات و کالاهای خود مواجه می‌شوند بنابراین باید تجار شرایط روز را در نظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه غیر از منافع مادی و اعمال فیزیکی روح کار نیز مهم است، ادامه داد: کارمندان تشکیلاتی پست که اقدام به جابجایی امانت‌های مردم می‌کنند دقت داشته باشند و نباید در کار کارمندان تشکیلاتی پست سهل‌انگاری باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی روح کار کارکنان پست را امانت‌داری عنوان و خاطرنشان کرد: هرگونه سهل‌انگاری در امانت‌داری از مردم غیرقابل بخشش است و باید به امانت‌های مردم اهمیت داده شود./202/880/ب1

ارسال نظرات