۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۵۴۵۵۹
ویژه طلاب و دانشجویان؛

دوره تخصصی ترجمه وتفسیر قرآن کریم در قم برگزار می شود

کارشناس مسؤول واحد فرهنگی خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) از برگزاری دوره تخصصی ترجمه و تفسیر قرآن کریم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.
قرآن کریم

خانم مریم شهبازی، کارشناس مسؤول واحد فرهنگی خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع)  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،با اشاره به‌ برگزاری دوره تخصصی ترجمه وتفسیر قرآن کریم ویژه طلاب و دانشجویان در آستان حضرت معصومه(س) گفت: طلاب و دانشجویان رشته‌های ادبیات عرب، قرآن و حدیث و معارف اسلامی می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی افزود: طلاب و دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت نام در این دوره ها می‌توانند به واحد معارفی امور فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون(س) حرم حضرت معصومع(س) مراجعه کرده یا با شماره های ۳۷۱۷۵۵۰۵و ۳۷۱۷۵۴۱۰ تماس بگیرند.

کارشناس مسؤول واحد فرهنگی خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با بیان اینکه این دوره های تخصصی مربوط به ترم پاییز بوده و علاقه‌مندان هر چه سریعتر باید برای ثبت نام اقدام کنند، تصریح کرد: اضافه بر این مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برای ترم پاییز از میان خواهران علاقه‌مند به رشته‌های حفظ، قرائت، روخوانی، روانخوانی و تجوید ثبت نام می کند.

خانم شهبازی با اشاره به اینکه به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی معارفی و قرآنی از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) گواهینامه پایان دوره اعطا می شود، اظهار کرد: همچنین دوره های تخصصی مربوط به حفظ و تفسیر قرآن کریم به صورت غیر حضوری نیز برای خواهران و برادران علاقه‌مند از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود که علاقه‌مندان با مراجعه به مرکز و تحویل مدارک خود می‌توانند در این دوره های آموزشی نیز ثبت نام کنند./۹۶۸/ت303/ی

ارسال نظرات