۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۴۵۴۸۷۱
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

ضرورت هوشیاری و مراقبت در برابر آسیبهای شبکه های مجازی و ماهواره ای

استاد حوزه و دانشگاه بر ضرورت هوشیاری و مراقبت در برابر آسیبهای شبکه های مجازی و ماهواره ای تأکید کرد و گفت: شبکه های مجازی و ماهواره ابزار کار دشمن برای تضعیف دین محوری در جامعه است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی که در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) خیابان امام خمینی(ره) آمل برگزار شد با اشاره به مقام والا و ارزشمند حضرت ابوالفضل العباس(ع)، اظهار داشت: انسان تا در مرحله آزمایش قرار نگیرد نمی تواند مصائب را عنوان کند.

وی تصریح کرد: از حضرت ابوالفضل العباس(ع) غیرت دینی یاد گرفتیم و فرزندانی تربیت شدند که طلایه دار عشق و صلابت هستند و مجاهدتهای ارزنده ای صورت می دهند.

امام جمعه دابو و دشت سر افزود: حضرت ابوالفضل العباس(ع) جلوه ویژه عاشورایی است که در تارک تاریخ می درخشد و برای همیشه ماندگار و جاویدان است.

حجت الاسلام تقی زاده آملی بیان داشت: ما باید نسبت به وراثت دقت و توجه لازم را داشته باشیم و ضرورت دارد سنتهای حسنه ازدواج در جامعه رواج پیدا کند که برکات بسیاری در آن وجود دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که محیط وجودی انسان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: نیاز است به فکر خود و خانواده مان بوده و دقت شایسته را نسبت به وراثت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما شاگرد محضر قرآن کریم و بنده خداوند متعال هستیم که باید خود را عرضه به ساحت مقدس ذات ربوبیت کرده و زمینه نزدیکی و تقرب به پروردگار متعال را در وجودمان فراهم کنیم.

امام جمعه دابو و دشت سر اظهار داشت: هر چه داریم از معرفت شناسی پدران و مادران است که در چنین مجالس و محافل ارزشمندی حضور داریم و باید قدردان اهتمام والای این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی افزود: اگر معرفت شناسی وجود داشت جریان مهم غدیر به دست فراموشی سپرده نشده بود که معرفت و شناخت کاملی نسبت به قرآن کریم نداشتند و در این مسیر قرار گرفتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بهره گیری از قرآن کریم زمینه ساز سعادت و تعالی انسان می شود، گفت: امروز هم تا از این کتاب نورانی استفاده نکنیم نمی توانیم در مسیر نجات و رستگاری قرار گیریم.

وی تصریح کرد: خانواده ها باید اهتمام و توجه ویژه ای داشته باشند تا ایمان در وجود فرزندان نهادینه شود که دشمن برنامه های بسیاری برای آنان تدارک دیده است.

امام جمعه دابو و دشت سر اظهار داشت: بصیرت نسبت به ولایت باید وجود داشته باشد که ضروری است تا هوشیاری لازم را در این عرصه داشته و رهرو راه و رهنمودهای ارزشمند ولایت باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که دشمن به دنبال سکولاریزه کردن دین است تا بتواند اهداف و برنامه های خود را محقق کند، گفت: دشمن بزرگترین ضربه ها را از نظام دینی دیده و تلاش دارد زمینه تضعیف آن را فراهم کند.

استاد حوزه و دانشگاه بر ضرورت هوشیاری و مراقبت در برابر آسیبهای شبکه های مجازی و ماهواره ای تأکید کرد و بیان داشت: شبکه های مجازی و ماهواره ابزار کار دشمن برای تضعیف دین محوری در جامعه است که ما بزرگ شده مکتب حضرت ابوالفضل العباس(ع) هستیم و باید مراقبتهای شایسته ای صورت دهیم.

وی افزود: حضرت ابوالفضل العباس(ع) سرباز ولایت بود که هر کسی در مسیر ولایت باشد زنده و جاویدان می ماند و این امر مهم و اساسی می تواند درس ارزشمندی برای همه ما باشد.

گفتنی است، ویژه برنامه های عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور پرشور و گسترده مردم دیار علویان آمل در امامزادگان، بقاع متبرکه، مساجد و خیابانهای آمل در حال برگزاری است./1314/202/ب2

ارسال نظرات