۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۴۵۵۳۷۰
عضو ارشد حزب الله:

دود نفت عربستان جهانیان را کور کرده است

رییس شورای شرعی حزب الله لبنان با اشاره به سکوت جهانیان در قبال جنایت های عربستان در یمن تصریح کرد که دود نفت عربستان جهانیان را کور کرده است.
حجت الاسلام محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام شیخ محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته بعلبک نسبت به حل بحران سیاسی در این کشور ابراز ناامیدی کرد و گفت: بار دیگر به دوران توجیه های بی پایه و اساس و تاریکی در روند دردناک سیاسی جامعه رسیدیم. 

وی افزود: گروه های سیاسی هیچ نصیحتی را نپذیرفته و به حضور در مذاکرات و به تفاهم رسیدن راضی نمی شوند. اوضاع به گونه ای است که انگار کشور هیچ مشکلی ندارد، اما در حقیقت آینده اقتصادی و اجتماعی هولناکی در انتظار لبنان است.

عضو ارشد حزب الله با انتقاد شدید از جنایت های آل سعود در یمن تصریح کرد: جهانیان هیچ عکس العملی در قبال فاجعه مجلس ختم در صنعاء از خود نشان ندادند چرا که دود نفت سعودی آنها را کور کرده و به دلیل هراس نسبت به مصالحشان در منطقه لال شده اند.

حجت الاسلام یزبک ادامه داد: آمریکا نیز با بمباران مواضع ارتش و گروه های یمنی از نیت پلید خود پرده برداشت. جنایت صنعاء تنها یک جنایت علیه ملت یمن نیست بلکه جنایت علیه همه بشریت به شمار می آید./980/ب902/د

ارسال نظرات