۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۵۶۴۳۲
استاد حوزه و دانشگاه:

تحقق مطالبات رهبری زمینه ساز اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران می شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: هیچ زمانی فتنه 88 را فراموش نکرده و همواره در مسیر بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب حضور داریم که تحقق مطالبات رهبری زمینه ساز اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، استاد حوزه و دانشگاه امروز در نشست بصیرتی که در دابودشت برگزار شد، اظهار داشت: بهره گیری از فرهنگ عاشورایی زمینه ساز سعادت و تعالی انسان می شود که ضرورت دارد در این مسیر ارزنده و والا کوشا باشیم.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: اهل بیت معصومین(ع) اهل سازش با دشمن نبودند که اگر در این مسیر قرار می گرفتند هیج زمانی حبس، تبعید، شکنجه، زندانی و شهید نمی شدند.

وی اظهار داشت: اهل بیت معصومین(ع)، انبیا و اولیای الهی اهل سازش نشدند که در برابر ظالمان ایستادگی شایسته ای از خود صورت دادند و تا پای مبارزه و جهاد پیش رفتند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که اگر می خواهیم راه بزرگان دینی خود را ادامه دهیم باید در برابر دشمنان مقاومت کرده و اهل سازش نباشیم، گفت: دشمنان از تفکر ایثار و شهادت هراسان هستند و همواره در راستای مقابله با آن گام برمی دارند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی با اشاره به این که امروز افرادی در کشور به دنبال سازش با آمریکا هستند، اظهار داشت: ایادی استکباری همواره در مسیر تحقق اهداف و خواسته های خود گام برداشته و به دنبال غارتگری هستند.

امام جمعه دابو و دشت سر افزود: سازش با ایادی استکباری به مفهوم پذیرش ذلت است که نباید به این امر تن دهیم و ضرورت دارد در قراردادهای جدید نفتی و انعقاد قرارداد با آلمان توجه لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره اصول و ارزشهای والایی دارد که در مسیر آن مستحکم بوده و هرگز تحت پذیرش ذلت نمی رود و هیج زمانی از حمایت جبهه مقاومت دست نمی کشیم.

وی بیان داشت: وزارت امورخارجه باید دقتهای لازم را داشته باشد و در برابر اظهارنظر گستاخانه وزیر اقتصاد آلمان واکنش محکمی نشان دهد نه اینکه سکوت نسبت به این امر داشته باشد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: دیپلماسی لبخند نسبت به دشمنان جواب نمی دهد اما می بینیم در برابر نمایندگان و وکلای ملت فریاد زده و تهدید می کنند که نباید اینگونه باشد.

حجت الاسلام تقی زاده آملی اظهار داشت: ضرورت دارد از سیره نورانی سرور و سالار شهیدان و فرهنگ عاشورایی بهره گیری داشته باشیم تا بتوانیم در مسیر سعادت و تعالی قرار گیریم که برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: بسیاری از هزینه های غیرضروری در کشور صورت می گیرد که می توانیم آنها را صرف اشتغال نسل جوان جامعه کنیم تا دیگر شاهد بیکاری جوانان عزیز کشورمان نباشیم.

وی با بیان این که شاهد پرداخت حقوقهای نجومی در کشور هستیم که امری نادرست است، گفت: ضرورت دارد از این پرداختها خودداری کرده و هزینه های آن را برای رفع مشکلات کشور اختصاص دهیم.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: جامعه انقلابی و حزب اللهی کشور باید توجه لازم را داشته باشد که اگر امروز بصیرت نداشته باشیم فتنه ای فراتر از فتنه 88 را در انتخابات بعدی صورت می دهند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی افزود: تا تفکر انقلابی در کشورمان وجود دارد به غرب و حامیان آن اجازه نمی دهیم تا اهداف و خواسته های مورد نظر خود را در کشور اجرایی کند و جلوی آن را می گیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: هیچ زمانی فتنه 88 را فراموش نکرده و همواره در مسیر بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری حضور داریم که تحقق مطالبات رهبری زمینه ساز اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود.

وی ادامه داد: آحاد مردم و مدیران باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهند تا بتوانیم در برابر فتنه ها و حربه های دشمنان موفقیت و پیروزی داشته باشیم.

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به نام گذاری سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: نیاز است برنامه ریزی و تلاش شایسته ای صورت گیرد تا بتوانیم مطالبات رهبری را در این عرصه محقق کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده آملی ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی برکات و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام اسلامی دارد که باید حمایت از ظرفیتها و تولیدات داخلی را به بهترین نحو ممکن در دستور کار خود قرار دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی زمینه ساز تحقق شعار سال، رونق اقتصادی و اشتغال نسل جوان جامعه می شود که ضرورت دارد این امر مهم و اساسی را با جدیت دنبال کنیم./1314/203/ب2

 

ارسال نظرات