۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۴۵۷۵۷۷
آیت الله علم الهدی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف خراسان رضوی:

حجت الاسلام گنابادی نژاد، اوقاف استان را از یک اداره سنتی اجرایی به یک نهاد انقلابی تبدیل کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: از امتیازات حجت الاسلام گنابادی نژاد، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، این است که این اداره سنتی و اجرایی را به یک نهاد انقلابی تبدیل کرد.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم  و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در تالار نور گفت: اداره اوقاف اداره ای سنتی بوده که از قدیم الایام و حتی پیش از انقلاب اسلامی نیز در تشکیلات مدیریت اجرایی کشور جایگاه خاصی داشت.

وی افزود: از امتیازات حجت الاسلام گنابادی نژاد، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، این است که این اداره سنتی و اجرایی را به یک نهاد انقلابی تبدیل کرد.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: وی همچنین در پی صدور فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل ستاد هماهنگی فعالیت های فرهنگی حاشیه شهر مشهد، از پشتوانه های قوی در اجرای این حرکت عظیم بود.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: حجت الاسلام احمدزاده نیز که اکنون مدیریت اوقاف را به عهده گرفته است فردی آگاه به امور اوقاف، همسنگر مدیرکل سابق و در واقع تداوم بخش فعالیتها و مدیریت وی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مجموعه نهادها اعم از اداری اجرایی و سنتی به صورت تشکیلات انقلابی درآیند، تأکید کرد: حرکت انقلابی همه نهادها و دستگاههای کشور باید محقق شود./930/203/ب3

 

ارسال نظرات