۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۵۸۴۷۱
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

هدف دوره های بصیرتی ارتقای سیاسی، دینی و مذهبی کارکنان نیروی انتظامی است

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی ارتقای بینش سیاسی، دینی و مذهبی کارکنان را از اهداف برگزاری دوره های بصیرتی دانست و گفت: فعالیت در نیروی انتظامی مقدس است و این نهاد در ایجاد امنیت و حفظ آرمان های نظام تلاش های گسترده ای را انجام می دهد.
آرم نیروی انتظامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام رضا عارفی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: فرماندهان ارشد برای گذراندن دوره های بصیرتی نیروی انتظامی به قم اعزام می شوند و مدیران لایه میانی نیز در مراکز استان ها در این دوره ها شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه فرماندهان ارشد و مدیران میانی در دوره های بصیرتی مباحث اعتقادی و دینی را فرا می گیرند، گفت: فرماندهان این دوره ها را در سه مرحله به پایان می رسانند، این کلاس ها می تواند در آگاهی بخشی نیروها تأثیرگذار باشد.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در هر دوره بصیرتی 160 نفر هستند، خاطرنشان کرد: دوره های بصیرتی می تواند به افزایش اعتقادات مذهبی نیروهای نظامی و انتظامی کمک شایانی می کند.

حجت الاسلام عارفی ارتقای بینش سیاسی، دینی و مذهبی کارکنان را از اهداف برگزاری دوره های بصیرتی دانست و افزود: فعالیت در نیروی انتظامی مقدس است و این نهاد در ایجاد امنیت و حفظ آرمان های نظام تلاش های گسترده ای را انجام می دهد./203/880/ب1

ارسال نظرات