۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۴۶۰۱۷۴
مجری و فعال قرآنی:

مشکلات اجتماعی با یاد خدا، قرآن و عترت حل شدنی است

مجری و فعال قرآنی با اشاره به آیه 124 سوره طه مشکلات اجتماعی را به وسیله یاد خدا، قرآن و ولایت‌مداری حل شدنی توصیف کرد.
سلیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا عباس سلیمی مجری و فعال قرآنی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه اصلی‌ترین عوامل بروز مشکلات در جامعه را تنها فاصله گرفتن از آیات قرآن ندانست و گفت: ما با استناد به آیات قرآن می‌توانیم بگوییم که اسباب سه عامل هستند، مراجعه به آیه 124 سوره طه که می‌فرماید «هر کس از یاد من دوری کند زندگی سختی در انتظار او خواهد بود» نشان می‌دهد که نخستین عامل دوری از خدا و یاد خدا یا قرآن، اولین عامل بروز مشکلات اجتماعی است.

مجری و فعال قرآنی درباره عوامل بروز مشکلات اجتماعی تصریح کرد: دوری از یاد خدا، دوری از قرآن و خروج از خیمه‌سار ولایت سبب بروز مشکلات اجتماعی می‌شود؛ ما اگر مردم را با خدا آشنا نکنیم و برخی از آن‌ها را با خدا آشتی ندهیم مشکلاتمان ادامه خواهد داشت.

سلیمی ادامه داد: اگر مردم با قرآن آشنا نشوند یا ولایت‌مدار نباشند نتیجه خوبی نخواهیم گرفت، البته که این مسأله به این سادگی نیست و اگر طالب رفع مشکلات هستیم اول باید خودمان خدا شناس و خدا باور باشیم.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: اگر مردم را با خدا و قرآن آشنا کردیم البته در حد مفاهیم قرآن و کاربرد آن در زندگی تا حدی که به سبک زندگی اسلامی با شاخص قرآنی برسیم و در نهایت شاهد این ناهنجاری‌های اجتماعی نخواهیم بود./836/پ202/ب1

ارسال نظرات