۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۴۶۰۷۸۵
مدرس حوزه علمیه شهرستان زاهدان:

شکایت قرآن در روز قیامت از خادمان دروغین قرآنی

مدرس حوزه علمیه شهرستان زاهدان گفت: قرآن در روز قیامت از کسانی که خودشان را به دروغ خادم قرآن نامیده باشند شکایت می‌کند و همان گونه که قرآن شکایت می‌کند امام حسین(ع) هم در روز قیامت شکایت می‌کند.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام سید حسن پورموسوی، استاد حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان در گفتمان دینی که امروز در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار شد، گفت: امام حسین(ع) یک چهره و سیمای قرآنی است؛ قرآن ناطق است؛ یعنی قرآن و عترت در کنار یکدیگر هستند.

وی ادامه داد: کسانی که قرآن را بدون اهل بیت(ع) داشته باشند، دچار انحراف شده‌اند و اگر هم کسی اهل بیت(ع) را بدون قرآن داشته باشند، باز انحراف است، ما باید این دو را با یکدیگر داشته باشیم.

استاد حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) زاهدان بیان کرد: امام حسین(ع) شباهت‌های زیادی با قرآن دارد، قرآن و امام حسین(ع) ماندگار هستند خیلی‌ها قصد داشتند  قرآن را از بین ببرند ولی نتوانستند یا خیلی‌ها هم قصد داشتند نهضت امام حسین(ع) را از بین ببرند ولی نتوانستند؛ هر دوی آن‌ها تا روز قیامت ماندگارند.

وی افزود: در روز قیامت قرآن و امام حسین(ع) مؤمنان را شفاعت می‌کنند و بهترین شفاعت کنندگان در حقیقت قرآن و اهل بیت رسول الله(ص) هستند؛ از این رو باید لیاقت شفاعت آنان را در خود ایجاد کنیم.

حجت‌الاسلام پورموسوی اظهار کرد: در روز قیامت قرآن از آن‌ها که قرآن را تلاوت نکردند یا از آن‌ها که خودشان را به دروغ را خادم قرآن نامیدند مانند عربستان سعودی، شکایت می‌کند، کسی نباید گناهان خود و چهره منفور خود را پشت قرآن پنهان کند.

مدرس حوزه علمیه امام صادق(ع) زاهدان افزود: امروزه بعضی از افراد پول را از هر طریقی به دست می‌آورند که با این کار خشم و معصیت خدا را ترجیح به رضایت خانواده می‌دهند؛ ما حق چنین  کاری را نداریم./831/202/ب2

ارسال نظرات