۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۴۶۲۲۴۵
آیت الله طبرسی:

مسؤولان درباره اختلاس های میلیاردی به مردم گزارش دهند/ وعده اصلاح اقتصاد کشور در 100 روز تنها در حد حرف بود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولان باید مسائل مربوط به اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان را برای مردم توضیح دهند تا در جریان قرار بگیرند، گفت: رسیدگی به پرونده های اختلاس های میلیاردی باید به طور جدی دنبال شود.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی مرکز استان بر ضرورت توجه دولت به اقتصاد داخلی تأکید کرد و گفت: امروز راه پیشرفت کشور تکیه بر توان داخلی است.

وی با اشاره به  دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع اقتصاد افزود: دولتمردان باید تلاش کنند تا این دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی با اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی محقق شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل برون رفت کشور از بحران های اقتصادی دانست و تصریح کرد: با اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار داد.

آیت الله طبرسی با بیان این که با تکیه بر وعده های تو خالی غربی ها نمی توان کشور را اداره کرد، ادامه داد: تجربه ثابت کرده که به هیچ عنوان نمی توان به وعده های دروغین غربی ها اعتماد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی از وابستگی کشورمان به دیگر کشورها جلوگیری می کند، بیان داشت: کشورمان در بخش های مختلف دارای ظرفیت های بالایی است که اگر از همه این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور رفع خواهد شد.

امام جمعه ساری با بیان این که با بیان این که اقتصاد مقاومتی متکی بر توان و ظرفیت داخلی است، افزود: باید به جای وابستگی به دیگر کشورها و واردات بی رویه زمینه ای را برای تقویت تولیدات داخلی فراهم کنیم

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در کنار این مسأله تولید کننده های داخل نیز باید کیفیت کالای تولیدی را افزایش دهند تا بهانه ای برای خریداران باقی نماند، گفت: اقتصاد مقاومتی شکوفایی استعدادهای داخلی است.

وی با تأکید براین که دولت باید برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلف نقشه راه تعیین کند، ادامه داد: ظرفیت‌های کم‌نظیری در کشور وجود دارد که باید شناسایی و در جهت بهره گیری از آن تلاش شود.

امام جمعه ساری،  شعار زدگی را نخستین آسیب در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: مسؤولان به جای شعار و برگزاری همایش به سوی اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی روی آورند.

آیت الله طبرسی با تأکید بر جلوگیری از واردات بی رویه محصولات به کشور تأکید کرد: دولت باید جلوی واردات غیر اصولی به کشور را بگیرد و از توان داخلی برای جبران عقب ماندگی های کشور استفاده کند.

امام جمعه ساری با بیان این که اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را در استان اجرایی کنیم باید به کشاورزی، صنعت و گردشگری توجه شود، افزود: منابع صنعت کشور به‌صورت خام به‌فروش می‌رسد و سود بیشتر را دیگران بهره‌مند می‌شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که اگر می‌خواهیم جامعه سالم و با ثبات داشته باشیم باید از همه صنعت‌ها بهره‌گیری کنیم، تصریح کرد: یکی از نیازمندی‌ها بشر صنعت است و باید به همه آنها توجه کنیم.

امام جمعه ساری با بیان این که صنعت کشور باید به‌روز شود و اگر صنعت ما دارای کیفیت لازم باشد، بسیاری از کشورها خواهان آن می‌شوند، تصریح کرد: رابطه کارگر و کارفرما باید طوری باشد تا یکدیگر از سود آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اقتصاد کشورمان را بیمار دانست و با بیان این که باید برای درمان این بیماری فکری اساسی شود، خاطرنشان کرد: با اقدامات سطحی نمی توان به رفع مشکلات اقتصادی امیدوار بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود بیان این که همه توان دشمن تسلیم شدن ملت ایران در برابر آنها است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هیچ گاه در برابر زیاده خواهی های دشمنان تسلیم نخواهند شد.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که نباید تنها به شعار دادن اکتفا کنیم، ادامه داد: امروز کشور نیازمند عمل و اجرا است وتنها نباید به شعار و وعده دادن اکتفا کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که مسؤولان از شعار دادن پرهیز کنند، افزود: مردم کشورمان از شعار خسته شده اند و مسؤولان خود عمل می خواهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم اجرایی کردن تقوای صنعتی در کشور تأکید کرد و ادامه داد: اگر جنس تقلبی به مردم عرضه کنیم در واقع خیانت کرده‌ایم و این را به پای جمهوری اسلامی می‌نویسند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و آن را تجلی عشق و علاقه شیعیان جهان به سید و سالار شهیدان دانست و گفت: زائران حسینی با شور و شوق کیلومترها پیاده به عشق امام حسین (ع) حرکت می‌کنند و این پاسخ کوبنده ای به دشمنان اسلام است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عشق به امام حسین(ع) زائرانی از 60 کشور دنیا را در این اجتماع عظیم با خود همراه کرده است، ادامه داد: امروز همه نگاه ها در دنیا به این اجتماع عظیم حسینی است.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات در آمریکا اشاره کرد و با بیان این که تجمع های اعتراض آمیز در آمریکا شعار دموکراسی دراین کشور را زیر سؤوال برد، گفت: سیاست های آمریکا علیه ملت ایران هیچ گاه تغییر نمی کند و با آمدن هر رییس جمهوری همان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که گفتمان استکبار ستیزی ملت ایران نیز هیچ گاه کمرنگ نمی شود و همواره ثابت است، افزود: مردم کشورمان با اقتدار در برابر زیاده خواهی های دشمنان می ایستند.

امام جمعه ساری با بیان این که بعضی ها قول اصلاح اقتصاد کشور در 100 روز را داده بودند اما تنها در حد حرف بود و عملیاتی نشد، گفت: ترامپ هم در زمان تبلیغات حرف های بسیاری زد اما وقتی که به  کاخ سفید رفت گفتارش تفاوت کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه یکی از بهترین راه های ایستادگی در برابر دشمنان را وحدت و همدلی داخلی دانست و خاطرنشان کرد: امروز باید وحدت حول محور رهبری در همه مسائل مورد توجه باشد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اختلاس ها در کشور اشاره کرد و با بیان این که باید فکری به حال این مسائل شود، گفت: اختلاس‌های کشور خطرناک‌تر از ترامپ است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که مسؤولان باید مسائل مربوط به اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان را برای مردم توضیح دهند تا در جریان قرار بگیرند، گفت: رسیدگی به پرونده های اختلاس های میلیاردی باید به طور جدی دنبال شود./950/201/ب2

ارسال نظرات