۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۴۶۲۸۰۴
سردار فضلی در جمع خبرنگاران:

بسیج در عرصه‌های مختلف کشور پیشگام است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج امروز در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، سازندگی و راهیان نور و هر بخشی که نیاز علمی امروز کشور است برای پیشرفت، تعالی و خدمت‌رسانی به امت ایران پیشگام است.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در مدسه علامه حلی برگزار شد در پاسخ به این سؤال که بسیج چه کمکی در راستای امنیت ملی کشور داشته است، اظهار داشت: بسیج در دفاع از دین خدا توفیق پیدا کرده تا در عرصه‌های مختلف که نیاز بیشتر و ضروری وجود دارد حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: بسیج امروز در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، سازندگی و راهیان نور و هر بخشی که نیاز علمی امروز کشور است برای پیشرفت، تعالی و خدمت‌رسانی به امت ایران پیشگام است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با پهباد ساحر که از سوی دانش‌آموزان مدرسه علامه حلی ساخته شده است، تصریح کرد: ما باید ابتدا به دانش‌آموزان و دبیران مدرسه علامه حلی برای این اختراع تبریک بگوییم، این پهباد کاملا هوشمندانه ظرف مدت سه سال ساخت شده است و امروز قابل بهره‌برداری است.

فضلی افزود: پهباد ساحر یک کار ملی و جهانی است، این پهباد تمام استانداردهایی که برای یک پرنده پهباد لازم است را دارا می‌باشد، البته اگر در آزمایشات میدانی نیاز به کار بیشتر در این پهباد باشد قطعا بر روی آن اضافه خواهد شد.

وی در رابطه با کارایی این پهباد یادآور شد: این پهباد می‌تواند ماموریت‌های شناسایی، فیلم‌برداری و عکس‌برداری را به صورت ذاتی انجام دهد، اما عملیات‌های دیگر را هم می‌توان از این پهباد انتظار داشت که هنوز در آن تعریف نشده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این سوال که نیاز جامعه امروز چیست و نقش بسیج در آن چه خواهد بود خاطرنشان کرد: ما باید در سایه وحدت و یک‌دلی بین شیعه و سنی و همه اقوام بتوانیم دفاع جانانه از دین خدا را داشته باشیم و در سایه وحدت است که مقاومت اسلامی هویت پیدا می‌کند.

فضلی در پایان گفت: در سایه یکدلی الگوی انقلاب اسلامی، امام راحل و دفاع مقدس هویت پیدا می‌کند و همه را متحیر می‌سازد، امروز باید گفت امنیت در جهان اسلام مرهون بسیجی‌ها است./202/816/ب1

ارسال نظرات