۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۶۳۸۹۶
آیت الله عالمی:

برخی با اهداف جناحی در کشور مشغول حاشیه سازی هستند

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان یکی از دلایل حاشیه سازی را سود بردن جناحی عنوان و تأکید کرد که برخی می خواهند سودی به گروه شان برسد و از این رو اقدامی می کنند که به ضرر کشور است.
آیت الله عالمی آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، پرهیز از حاشیه سازی از سوی مسؤولان و مدیران را امری ضروری دانست و گفت: نخستین و بدترین آفت حاشیه سازی این است که مسؤولان را از عمل به وظیفه باز می دارد.

وی افزود: جاشیه سازی و به حاشیه پرداخن ذهن انسان را به اموری معطوف می کند که در رشد کار انسان ها تأثیرگذار نیست و انسان را غافل می کند؛ وقت، استعدا د، توان و سرمایه انسان باید این کارها هدر می رود.

آیت الله عالمی با بیان این که انسان از استعداد توان باید بیشترین بهره را بگیرد و از آن استفاده کند، اظهار داشت: از این توانایی ها باید برای پرداختن به اصل استفاده کرد، ابتدا باید اصل را پیش برد بعد به حاشیه ها  و نقش و نگارها پرداخت.

وی ادامه داد: اگر کسی به کشورش علاقه داشته و دوستدار مملکت و مردم باشد قطعا با حاشیه سازی اقدام نمی کند مگر این که نداند یا نفهمد، کسی که نداند و نفهمد عذر او نادانی است و ارزش و منزلت او نیز به مقدار نادانی و نافهمی است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخی تصور می کنند که با حاشیه سازی می توانند سود جناحی ببرند، ابراز داشت: می خواهند سودی به گروه شان برسد به همین جهت اقدامی می کنند که به ضرر کشور است.

وی عنوان کرد: قطعا کار این گونه به نتیجه نخواهد رسید، ممکن است در گام نخست سودی از این کارها ببرند اما در نهایت زیان جدی خواهند دید./1323/ت302/ج

ارسال نظرات