۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۴۶۳۹۰۱
قاضی پور:

اتاق فکر روحانی می خواهد مردم را سرگرم فرعیات کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان این که دولت آقای روحانی یک اتاق فکر قوی دارد، گفت: آقای روحانی چون در اقتصاد و سیاست شکست خورده است اتاق فکر او می خواهند مردم را سرگرم فرعیات کنند.
نادر قاضی پور قاضی پور

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر لزوم پرهیز مدیران و مسؤولان کشور از حاشیه سازی گفت: دولت آقای روحانی یک اتاق فکر قوی دارد.

وی افزود: آقای روحانی چون در اقتصاد و سیاست شکست خورده است می خواهند مردم را سرگرم فرعیات کنند؛ روزی بحث حساب های حضرت آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه را مطرح می کنند که اساس کذب است؛ روز دیگر می گویند خانواده قاضی پور پناهده اتریش شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از بزرگ کردن لغو سخنرانی علی مطهری اظهار داشت: سخنرانی بنده در شیراز و مراغه لغو شد که گفتیم الخیر فی ما وقع.

وی در ادامه جهاد سازندگی را یکی از یادگارهای حضرت امام دانست و با انتقاد از انحلال آن، گفت: ما یک جهاد داشتیم که آن را منحل کردند، یک قانون کار داریم که می خواهند به نفع خود اصلاح کنند و کارگران دچار مشکل می شوند، متأسفانه اصل را رها می کنند و به حواشی و فرعیات می پردازند.

قاضی پور با بیان این که مسأله اصلی معیشت مردم، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اشتغال جوانان و سرمایه ایرانی است، ابراز داشت: این مسائل را رها کرده اما می خواهند اصلاح قانون کار کنند، فرع را بزرگ می کنند و بین کارگران و کارفرمایان دعوا راه می اندازند تا خودشان استفاده کنند.

وی عنوان کرد: سخنرانی علی مطهری برگزار نمی شود هیأت می فرستند و رییس جمهور و افراد دیگر نطق می کنند اما بهترین جوانان آذربایجان در تصادف قطار که زائر امام رضا(ع) بودند کشته می شوند اما حساسیت لازم وجود ندارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطرنشان کرد: وزیر راه می گوید که می خواهم پول بیمه بدهم، آقای آخوندی مردم آذربایجان خداپرست بوده و پول پرست نیستند، زنان و مردان آذربایجان ایران را از دست روس ها نجات دادند و ایران را آزاد کردند؛شهید مدرس می فرماید با پول آذربایجان تهران را آباد کردید.

وی اضافه کرد: آقای آخوندی ما مثل شما پولدار نیستیم اما پول پرست هم نیستیم، ما با خون زوار امام رضا(ع) و حیثیت آنها بازی نمی کنیم، مردم آذربایجان با تمام وجود مملکت را نگه خواهند داشت.

قاضی پور در بخش دیگری از گفت وگو با رسا با بیان این که توجه به حاشیه ها سبب می شود که مشکلات اصلی مردم از جمله بیکاری و اقتصاد مغفول بماند، گفت: باید حفظ نظام، تبعیت از رهبری معظم و ولایت مطلقه فقیه، تولید ملی، اشتغال جوانان و اقتصاد مقاومتی اصل باشد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات