۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۶۴۱۶۵
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی:

حاشیه سازی مشکلات کشور را تشدید می کند/ باید انضباط مالی داشته باشیم

معاون جامعه مدرسین با بیان این که مسؤولان باید توجه داشته باشند که در سیاست داخلی وحدت و انسجام امری بسیار مهم است، گفت: نباید بحث هایی در رسانه مطرح شود که ایجاد حاشیه کرده و مشکلات را تشدید و زیاد کند.
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی

حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر ضرورت پرهیز مسؤولان و مدیران کشور از حاشیه سازی گفت: حوزه های گوناگون مسائل اصلی و فرعی دارد.

وی افزود: در حوزه اقتصاد مسأله اصلی رکود و بیکاری است، تا زمانی که رکود باشد بیکاری افزایش پیدا می کند و وقتی بیکاری افزایش پیدا کند پیامدهای گوناگونی خواهد داشت، اگر کسی می خواهد مسأله اصلی اقتصاد را مورد توجه قرار دهد باید سیاست در پیش بگیرد که ما از رکود خارج شده و زمینه سرمایه گذاری و در نتیجه زمینه اشتغال فراهم شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که با توجه به کاهش قیمت نفت در بازار جهانی باید انضباط مالی داشته باشیم، اظهار داشت: در برخی جاها سخت گیری هایی وجود دارد اما در برخی جاهای دیگر سخت گیری هایی که باید وجود داشته باشد نیست که در نتیجه درآمدها سامان ندارد؛ باید اولویت گذاری انجام شود.

وی ادامه داد: غیر از مسأله اقتصاد مسؤولان باید توجه داشته باشند که در سیاست داخلی وحدت و انسجام امری بسیار مهم است، نباید بحث هایی در رسانه مطرح شود که ایجاد حاشیه کرده و مشکلات را تشدید و زیاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی با بیان این که وحدت نیازمند محور است، ابراز داشت: وقتی می گوییم وحدت باید محوری وجود داشته باشد تا بر اساس آن کارها پیش رود، بهترین محوری که تجربه 37 ساله انقلاب هم ثابت کرده رهبری است.

وی عنون کرد: همه باید بر محور رهبری وحدت پیدا کنیم، وقتی این بر محور رهبری وحدت و انسجام پیدا کردیم زمینه فراهم می شود که بهتر به مشکلات جدی کشور بپردازیم، نباید اجازه داد با حاشیه ها مشکلاتی شکل گیرد.

معاون جامعه و نظام جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: رهبری همواره مسائل اصلی را مطرح کرده و رهنمود می دهند و استراتژی کار را بیان می کنند ما باید تاکتیک مناسب استراتژی بیان شده از سوی رهبری را بیان کنیم./1323/ت302/ج

ارسال نظرات