۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۴۶۴۶۵۱
اهل تسنن استان موصل تأکید کردند؛

آیت الله سیستانی پدر شیعیان و اهل تسنن است

اهالی منطقه القیاره استان موصل ضمن قدردانی از حمایت‎های حضرت آیت الله سیستانی خاطرنشان کردند که این مرجع تقلید پدر شیعیان و اهل تسنن است.
کمیته امداد رسانی دفتر آیت الله سیستانی حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، کمیته امدادرسانی دفتر حضرت آیت الله سیستانی در نجف اشرف روز گذشته ضمن سفر به استان موصل به یاری رسانی به آوارگان و روستاهای منطقه "القیاره" واقع پرداخت.

سید شهید موسوی رییس این کمیته به خبرنگاران گفت: در میان روستاهای التحتاني، الفوقاني اللزاكة، تلول الخام، الحواسم، المالحة شرقية و الركعي بیش از 2500 سبد غذایی توزیع شد.

وی از استقبال خوب اهالی منطقه القیاره از اعضای این کمیته خبر داد و تصریح کرد: با خانواده‎های شهدا که داعش فرزندانشان را قتل و عام کرده‎است، دیدار کردیم.

اهالی منطقه القیاره ضمن استقبال از مسؤولان کمیته امدادرسانی و تشکر از حمایت‎های آیت الله سیستانی خاطرنشان کردند: این مرجع تقلید پدر شیعیان و اهل تسنن است.

آنان خاطرنشان کردند که زندگی در قلمرو و تحت حکومت جریان تروریستی داعش خاطرات بسیار تلخی را برای ما به جای گذاشته که یادآوری آن بسیار دردناک است. تروریست‎ها جنایت‎های انجام دادند که هیچ کدام از اهل تسنن حتی یک لحظه دیگر تحت تاثیر افکار و اندیشه‎های داعش قرار نمی‎گیرند./994/ب903/د

ارسال نظرات