۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۶۴۹۴۳
امام جمعه زاغه:

حقوقهای نجومی به اصل نظام ضربه می زند

امام جمعه شهرستان زاغه با بیان اینکه حقوقهای نجومی با افزایش بی اعتمادی مردم نسبت به مسؤولان به اصل نظام ضربه می زند، بر ضرورت برخورد جدی حقوقهای نجومی تأکید کرد.
حقوق‌های نجومی

حجت الاسلام محمود زینی وندیان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حاشیه سازی برخی گروه ها و فرافکنی ها بیان داشت: هدف این افراد از حاشیه سازیها تحت الشعاع قرار دادن مسائل و مشکلات اصلی کشور است.

وی با اشاره به غفلت مسؤولان از مسائل و مشکلات اصلی کشور افزود: غافل شدن از امور اصلی کشور و مشکلات مردم زمینه بی اعتمادی مردم نسبت به مسؤولان و نظام را فراهم می کند.

امام جمعه شهرستان زاغه بحث حقوقهای نجومی را از جمله مسائل مهمی دانست که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر ضرورت بررسی و برخورد با آن تأکید کرده است.

وی برخورد با حقوقهای نجومی را از وظایف اصلی قوه قضاییه عنوان کرد و گفت: معاون قوه قضاییه اعلام کرده که تاکنون پرونده ای در این زمینه به دست آنان نرسیده است.

حجت الاسلام زینی وندیان با اشاره به اینکه دولت بحث حقوقهای نجومی را مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز باید پرونده ها را جهت بررسی و برخورد تحویل قوه قضاییه دهد.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی در جامعه و پایین بودن حقوق مردم در برابر مسائل و مشکلات جامعه بیان داشت: حقوقهای نجومی به اعتماد مردم نسبت به مسؤولان و نظام ضربه می زند.

امام جمعه شهرستان زاغه با بیان اینکه این نظام به رأی مردم و پشتوانه مردم نیاز دارد، اظهار داشت: با برخورد جدی با تخلفات و برقراری عدالت در جامعه باید در مقابل این بی عدالتیها ایستاد.

وی با بیان اینکه برخورد قاطع با اخذ کنندگان حقوقهای نجومی خواسته مهم مردم است، افزود: حقوقهای نجومی چپاول بیت المال است و با بررسی جدی و برخورد با گیرندگان حقوقهای نجومی باید اموال بیت المال برگردانه شود./9459/302/ب3

 

ارسال نظرات