۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۶۷۵۸۶
امام جمعه فردوس تأکید کرد؛

لزوم توجه به نیازمندان در جامعه

امام جمعه فردوس با بیان این‌که باید به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برای داشتن توانمندی کمک کنیم، گفت: باید به نیازمندان در جامعه توجه ویژه‌ای صورت بگیرد و به توانمند کردن آن‌ها کمک شود.
امام جمعه فردوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس ظهر امروز در مراسم افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اظهار داشت: کمیته امداد با سیاست‌های جدیدی که به وجود آورده است مانند اعطای تسهیلات اشتغالزایی می‌خواهد این نهاد مقدس را کوچک کند.

وی گفت: انسان‌ها باید نیکوکاری و کمک به یکدیگر را فراموش نکنند و از بخشش کردن در جامعه هراسی نداشته باشند، کسانی که اطعام و به محرومان کمک می‌کنند در دنیا و آخرت مورد رحمت خداوند قرار می‌گیرند.

امام جمعه فردوس افزود: باید به افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برای داشتن توانمندی کمک کنیم، به نیازمندان در جامعه توجه ویژه‌ای صورت بگیرد و به توانمند کردن آن‌ها کمک شود.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: متأسفانه افراد آسیب دیده در جامعه زیاد هستند که باید به آن‌ها توجه شود، هر فردی با دیدن وضعیت افراد محروم در جامعه باید در جهت رفع نیازها و مشکلات آن‌ها گام بردارد.

وی با بیان اینکه انسان‌ها باید اقشار ضعیف جامعه را در زندگی خود شریک قرار دهند، ادامه داد: ما به محرومان جامعه مدیون هستیم بنابراین باید برای خدمت‌رسانی به آن‌ها تلاش کنیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

در پایان مراسم نیز صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در بیرجند افتتاح شد./203/880/ب1

ارسال نظرات