۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۶۸۵۲۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

فعالیت 47 کانون و مؤسسه قرآنی در خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه 47 کانون و مؤسسه قرآنی در استان فعال است، گفت: برگزاری هفته هایی مانند قرآن و عترت و جشن رمضان سبب می شود کارها به صورت تخصصی و با همدلی و همگرایی بین تمام دستگاه های اجرایی مرتبط صورت بگیرد.
محبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امشب در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری هفته قرآن و عترت خراسان جنوبی اظهار داشت: برای برگزاری هفته قرآن و عترت همگرایی و هم افزایی خوبی بین تمام دستگاه های مرتبط با قرآن وجود داشت.

وی با بیان اینکه 47 کانون و مؤسسه قرآنی در استان فعال است، گفت: برگزاری هفته هایی مانند قرآن و عترت و جشن رمضان سبب می شود کارها به صورت تخصصی و با همدلی و همگرایی بین تمام دستگاه های اجرایی مرتبط صورت بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: یکی از اتفاقات خوب هفته قرآن و عترت استان این بود که برنامه ها و جشنواره ها تنها منحصر به مرکز استان نمی شد و این برنامه ها به صورت موضوعی در تمام شهرستان های استان برگزار شد.

محبی با بیان اینکه در زندگی بزرگان و سیره و سلوک آن ها همواره مأنوس بودن با قرآن وجود داشته است، تصریح کرد: یکی از مشکلات در بحث فعالیت های قرآنی جزیره ای عمل کردن آن است که باید به این موضوع توجه شود.

گفتنی است؛ از 100 نفر از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره فرهنگی و هنری هفته قرآن و عترت استان که در 28 رشته برگزار شد تقدیر و تجلیل به عمل آمد./880/202/ب3

ارسال نظرات