۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۶۸۶۳۴
حجت الاسلام زماني:

ساماندهي عتبات از اولويت هاي بعثه‌ مقام‌معظم‌رهبري است

مشاور امور استان ها و نمايندگي هاي بعثه مقام معظم رهبري با بيان اينكه همراهي با زائران مهم و ارزشمند است، گفت: با توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري، ساماندهي عتبات عاليات از مهم ترين اولويت هاي كاري بعثه است.
حجت ‌الاسلام رجب‌علی زمانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلا، حجت الاسلام رجبعلي زماني رجبعلي زماني مشاور اموراستان ها و نمايندگي هاي بعثه مقام معظم رهبري در جمع روحانيون و مداحان كاروانهاي اعزامي به كربلا گفت: كار عمده اي كه امروزه در بعثه انجام شده و به آن پرداخته مي شود بحث عتبات است.

وي با بيان اينكه نجف، كربلا و كاظمين سه محوربسيار مهمي است كه در آن سرمايه گذاري صورت مي گيرد، اظهار داشت: امروزه وضعيت روحانيون و مداحان اعزامي به عتبات عاليات يكي از موضوعاتي است كه قابل قبول بوده و بسياري از مشكلات اين عرصه حل شده است، بنابراین با توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري، ساماندهي عتبات عاليات از مهمترين اولويت هاي كاري بعثه است.

حجت الاسلام زماني با تأكيد بر اينكه تمامي ما بايد در خدمت زائران باشيم، افزود: روحانیان، مداحان و مسئولان كاروانها بايد طوري عمل كنند كه هم موجب رضاي خدا شوند و هم زائران از آنها رضايت داشته باشند.

وی درباره گله مندي برخي زائران اعزامي به عتبات گفت: اگر روحانیان ، مداحان و مسئولان كاروانها از همان ابتدا مسايل سفر عبتات را به زائران توضيح دهند بسياري از مشكلات ساده حتي بيان نيز نخواهد شد.

مشاور اموراستان ها و نمايندگي هاي بعثه مقام معظم رهبري با بيان اينكه همراهي با زائران مهم و ارزشمند است، خاطرنشان كرد: بزرگترين و موفق ترين مدير كسي است كه مخاطب خود را شناسايي كرده و به نوعي برخورد كند كه موجب جذب زائران شود./1330/102/ب3

ارسال نظرات