۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۶۹۳۶۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اختلاس از موانع اصلی رشد اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در لرستان اختلاس و رشوه خواری را از مهم ترین موانع رشد اقتصادی عنوان کرد و گفت: این اقدام آسیب فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و موجب سقوط و زوال جامعه می شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اختلاس و رشوه خواری با توجه به اینکه از موانع اصلی رشد اقتصادی است، امنیت اقتصادی، حقوقی و اخلاقی را از بین می برد.

وی اختلاس را مانع بزرگی برای جهاد اقتصادی دانست و افزود: این اقدام اعتماد عمومی را از بین می برد و جامعه را به سوی بداخلاقی هدایت می کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: رشوه خواری و اختلاس فعالیت های اقتصادی و تجاری را مختل کرده و ثبات اقتصادی و مالی را ز بین می برد و در روند اصلاحات اقتصادی مالی اختلال ایجاد می کند.

وی رواج فساد اقتصادی و متزلزل شدن اقتصاد کشور را حاصل رواج رشوه خواری و اختلاس عنوان کرد و گفت: در آیات و روایات فراوانی این اقدام ناپسند مورد نکوهش و مذمت قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت توجه به تعالیم دینی و الهی در عرصه های گوناگون، اظهار داشت: قرآن، ایمان و تقوا از عوامل رشد اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: با تکیه بر تعالیم دینی و عمل به واجبات می توان فقر اقتصادی و ناامنی اجتماعی را از جامعه دور کرد.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: کفران نعمت، ظلم و ستم، خوردن مال دیگران، اسراف، کم کاری و بداخلاقی از موانع رشد اقتصادی است و دوری از این امور در سایه عمل به تعالیم دینی و دستورات الهی امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: برای رشد اقتصادی باید آسیبها و موانع اقتصادی را شناسایی و برطرف ساخت و در سایه جهاد اقتصادی زمینه پیشرفت اقتصادی را محقق ساخت./9459/302/ب2

ارسال نظرات