۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۶۹۳۸۴
مدیر مدرسه علمیه سراب:

اعتراف بر اشتباه از سوی مسؤولان جرأت و جسارت می خواهد

حجت الاسلام قدسی با انتقاد از عملکرد دولت در برجام، گفت: رهبر انقلاب بارها فرمودند که به مذاکرات خوشبین نیستند، ولی با این وجود مسؤولان بر این امر اصرار کردند و امروز شکست خوردند، اعتراف بر اشتباه از سوی مسؤولان جرأت و جسارت می خواهد.
برجام

حجت الاسلام سید رضا قدسی، مدیر حوزه علمیه شهرستان سراب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به جایگاه ولایت فقیه، اظهار داشت: رد ولایت فقیه به معنای نپذیرفتن حکم خدا و دستور ائمه معصومین(ع) است، چنان که امام صادق(ع) فرمودند هر کس حکم ولی فقیه را نپذیرد، حکم خدا را نپذیرفته و ما را رد کرده است.

وی با بیان این که اگر به تاریخ نگاهی بیندازیم تاریخ پر از کسانی است که با اولیای زمان خود فاصله گرفتند، گفت: متأسفانه در طول تاریخ این افراد از خواص بودند که عده زیادی را با خود همراه ساختند، مثلا در جنگ جمل یک طرف همسر پیامبر و اصحاب پیامبر(ص) مانند طلحه و زبیر بودند و طرف دیگر داماد پیامبر حضرت علی(ع) بود.

مدیر مدرسه علمیه سراب خاطرنشان کرد: وظیفه ما در مقابل حاکم اسلامی تبعیت محض از ولایت فقیه است و راز ماندگاری افراد در طول تاریخ همین تبعیت بود که متأسفانه برخی از آن فاصله گرفتند، بیانات مقام معظم رهبری برای جلوگیری از این افتضاحات تاریخی است که مسؤولان و مردم باید از آن درس بگیرند.

وی با بیان اینکه عده ای دم از ولایت می زنند ولی بر جایگاه آن واقف نیستند و در برابر کوچکترین انتقاد زمین و زمان را به هم می دوزند، گفت: چرا باید با وجود سخنان بسیار رهبری در مورد فتنه و فتنه گران، عده ای از سیاسیون بی شناسنامه به دنبال فتنه گران بیفتند و از ولایت و ولایتمداری جا بمانند.

حجت الاسلام قدسی با انتقاد از عملکرد دولت در برجام، گفت: رهبر انقلاب بارها فرمودند که به مذاکرات خوشبین نیستند، ولی با این وجود مسؤولان بر این امر اصرار کردند و امروز شکست خوردند، اعتراف بر اشتباه از سوی مسؤولان جرأت و جسارت می خواهد.

وی با با بیان اینکه دولت مشکل اساسی مردم را فراموش کرده است، خاطرنشان کرد: از دولت کریمه تقدیر می‌کنیم که در مقابل این همه واردات بی‌رویه، کرامت ملت ایران، کاهش ارزش پول ملی، پایمال شدن پاسپورت و عزت ایرانی،  تعطیلی کارخانه ها و کارگاه ها و بیکاری جوانان و حقوقهای نجومی حقوق شهروندی را تعریف و تصویب می کند.

مدیر مدرسه علمیه سراب با تأکید بر حضور چشمگیر در مراسم ۹ دی، ابراز داشت: در ۹ دی که روز بصیرت و پیوند مردم با ولایت است، چشم فتنه و فتنه گران را در خواهیم آورد و ثبات خود بر آرمانها و ارزشهای انقلاب و نظام اسلامی را در این روز با دیگر به نمایش خواهیم گذاشت./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات