۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۴۶۹۵۷۲
عضو مجلس مشورت مسلمانان هند:

تامین امنیت رژیم صهیونیستی مهمترین هدف تشکیل گروه‎های تروریستی است

عضو مجلس مشورت مسلمانان هند، تامین امنیت رژیم صهیونیستی را مهمترین هدف امریکا از تشکیل گروه‎های تروریستی دانست و تصریح کرد واشنگتن با این اقدام در صدد انحراف افکار عمومی از جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین است.
گروه های تروریستی

به گزارش خبرگزاری رسا، ظفر الاسلام خان، عضو مجلس مشورت مسلمانان هند، روز شنبه در همایش بررسی مسائل سوریه در مرکز فرهنگی اسلامی هند گفت: ایجاد اختلاف و درگیری در بین کشورهای اسلامی،تنها به نفع دشمنان مسلمانان تمام می شود.

وی با بیان اینکه امریکا و کشورها غربی از سالها پیش درصدد تجزیه کشورهای بزرگ اسلامی و تبدیل آنها به کشورهای کوچکتر بودند افزود: تشکیل کشورهایی مانند کویت، سوریه، لبنان و عربستان دراین راستا صورت گرفت.

عضو مجلس مشورت مسلمانان هند با اشاره به حمایت امریکا از تروریست ها در سوریه و عراق اظهار کرد: واشنگتن با این اقدام به دنبال تجزیه سوریه و عراق برای تضعیف این کشورها در برابر رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از یکصد گروه تروریستی در سوریه تصریح کرد: کشورهای غربی و عربی نه تنها نگران فعالیت این گروه ها نیستند، بلکه به برخی از انها کمک نیز می کنند.

ظفر الاسلام خان، گروه تروریستی داعش را دست پرورده امریکا دانست و خاطرنشان ساخت: وزیر خارجه پیشین امریکا به نقش این کشور در تشکیل این گروه تروریستی اشاره می کند.

وی افزود: امریکا در صدد بود که با به راه اندازی جنگ در کشورهای منطقه، خاورمیانه جدید را برای تامین امنیت اسرائیل ایجاد کند.

عضو مجلس مشورت مسلمانان هند، پیروزی ارتش سوریه در جنگ حلب را سرنوشت ساز دانست و تصریح کرد این پیروزی تحولات میدانی را به نفع دولت سوریه تغییر داده است .

وی تصریح کرد با شکست تروریست ها در سوریه و عراق، روند پایان عمر این گروهها در منطقه به سر آمده است.

همایش بررسی مسائل سوریه بعد ازظهر شنبه با حضور تعدادی از فعالان سیاسی ، فرهنگی و رسانه ای در مرکز فرهنگی اسلامی هند در دهلی نو برگزار شد./847/ب103/د

ارسال نظرات