۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۷۰۶۸۵
آیت الله خاتمی:

حماسه 9دی حماسه وحدت امت اسلامی است

آیت الله خاتمی با اشاره به این که حماسه 9دی حماسه وحدت امت اسلامی بود، گفت: ملت ایران، امروز با آمدن به خیابان ها، عشق خودشان را به ولایت فقیه عرضه کردند و گفتند که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره، خون خود را فدای رهبر انقلاب می کنیم.
آیت الله خاتمی آیت الله خاتمی آیت الله خاتمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان  آیت الله خاتمی احمد خاتمی نماینده کرمان در خبرگان رهبری در جمع مردم کرمان، گفت: حماسه نهم دی تکرار 19دی بوده زیرا در آن روز مردم طاغوت را نابوده کرده و در نهم دی88  هم مردم برای پایداری انقلاب و نابودی منافقان به خیابان ها آمده و حرف خود را به دشمنان اسلام بیان کردند.

وی افزود: حماسه نهم دی حماسه وحدت امت اسلامی بوده که با شعار دادن خود به تمام دشمنان اسلام بیان کردند که ما ملت اسلامی امتی واحد بوده و در مقابل هدف ها شما کوتاه نمی آییم و از ولایت فقیه پیروی می کنیم.

 آیت الله خاتمی با بیان این که کسانی که حماسه نهم دی را تخریب می کنند، فتنه گر محسوب می شوند، اظهار داشت: مردم، فتنه گران را به زباله ای گندیده، تبدیل کردند که گفتند حرف شما بی حساب و بی کتاب است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی حمایت از ولایت است و کسی که به ولایت فقیه بی حرمتی کند، به سیدالشهداء توهین کرده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران، امروز با آمدن به خیابان ها، عشق خودشان را به ولایت فقیه عرضه کردند و گفتند که تا آخرین نفس و تا آخرین قطره، خون  خود را فدای رهبر انقلاب می کنیم.

کارشناس مسائل دینی با توجه به این که در گوشت و خونمان، ولایت بوده و هیچ وقت دست از ولایت برنمی داریم، خاطرنشان کرد: مردم باید در برابر فتنه های بعدی دشمن بیدار باشند و با بصیرت خود، نگذارند، فتنه ای دیگر رخ دهد.

 آیت الله اتمی گفت: ریاست هرسه قوه در کشور اعلام کردند که فتنه گران باید محکوم شوند و با بصیرت خود، باید از دشمن دور شد و مردم باید بدانند آن چه امروزه در کشور مهم بوده، اتحاد است تا با اتحاد در برابر دشمن بایستیم.

وی اظهار داشت: تولی و تبری دو رکن شیعه بوده که مسلمانان باید بدانند که زمانی می توانند مومن واقعی باشند که در کنار دوست داشتن اهل بیت، بیزاری خود را نسبت به دشمن را هم ظاهرا و باطنا نشان دهیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان این که همان جریانی که در مقابل مولا علی ایستاد در سال 88در مقابل ولی فقیه ایستاد، ابراز داشت: کسانی در جامعه هستند که در یک زمانی در کنار ولی فقیه و در خط جبهه بودند اما امروزه در مقابل رهبر انقلاب ایستاده اند.

مردم نیاز به بصیرت عمار دارند

وی اظهار داشت: مردم نیاز به بصیرت عمار دارند تا در دنیا با اندک کار دشمن فریب آن را نخوریم زیرا عمار در تمام زندگی خود، اعلام کرد که حق با علی است و باید در راه او ایستاد.

آیت الله خاتمی با اشاره به این که بعضی از افراد، در جامعه از فتنه گران حمایت می کنند، بیان داشت: پاسداری از انقلاب اسلامی، یکی دیگر از فواید 9دی بود که مردم دانستند که ما به راحتی این انقلاب را به دست نیاورده ایم و به راحتی هم دست دشمن نمی دهیم.

وی ادامه داد: مردم ایران با بصیرت خود به دشمن نشان دادند که خسته گی ناپذیرند و تا جان دارند از انقلاب خود دفاع می کنند.

فتنه گران پرونده سیاهی دارند

امام جمعه موقت تهران با توجه به این که بعضی از مردم بیان می کنند که تا چه وقت باید مرگ برفتنه گر بدهیم، خاطرنشان کرد: قرآن کریم گفته که دشمنی با دشمنان اسلام تا روز قیامت ادامه دارد و تا زمانی که در باطن و ظاهر خود نگویند که ما اشتباه کرده ایم و روی برگه بنویسند که ما از ملت ایران عذر خواهی می کنیم و دیگر به دشمن اعتماد نمی کنیم، بخشیده نمی شوند.

وی در پایان گفت: فتنه گران پرونده سیاهی دارند و ملت ایران بدانند که تا زمانی که جان داریم، مرگ بر دشمن می گوییم و دست از برائت خود نسبت به دشمنان اسلام برنمی داریم./9707/پ203/ج

ارسال نظرات