۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۴۷۰۷۷۷
مدیر مرکز خدمات استان قم خبر داد؛:

وجود بیش از 30 هزار دانش آموز ممتاز تا مقطع دکتری در 157 هزار خانواده طلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفریانی گفت: امروز قشر روحانیت بیشترین آمار دانش آموزان ممتاز را نسبت به جامعه خودش دارد، بیش از 30 هزار دانش آموز و محصل ممتاز تا مقطع دکتری در 157 هزار خانواده طلاب وجود دارد.
حجت‌الاسلام  والمسلمین جعفریانی

حجت‌الاسلام جعفریانی مدیر مرکز خدمات استان قم،‌ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همایش تجلیل از فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیان گفت: چند سالی است با دستور مستقیم ریاست محترم مرکز خدمات حوزه علمیه حجت الاسلام و المسلمین ربانی جهت تقدیر از ممتازان مقاطع مختلف تحصیلی همایش‌هایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سطح برنامه‌ها در این سال‌ها رو به ارتقا بوده است به طوری که در سال اول 13 هزار ممتاز در مقاطع مختلف داشتیم ولی امروز حدود 30 هزار نفر برتر داریم که همایش‌های برای تجلیل از آنها در سراسر کشور و قم برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفریانی با بیان اینکه ممتازان قم بیشتر از سایر استان‌ها است، ابراز داشت: همایش‌های که در قم برگزار می‌شود نسبت به سایر استان‌ها بزرگتر و گسترده تر است.

مدیر مرکز خدمات استان قم عنوان کرد:‌ هدفمان از برگزاری این همایش‌ها تقدیر از فرزندان ممتاز طلاب و روحانیان است، در اقشار مختلف این تقدیر وجود داشت و افراد شایسته انتخاب و از آنها تقدیر می‌شود ولی این برنامه در حوزه علمیه نبود.

وی یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش را هویت بخشی به بچه های طلاب دانست و گفت:‌ با برگزاری این همایش‌ها فرزندان روحانیان می‌فهمند که در خانواده ای هستند که پدرشان روحانی است و روحانیت چه تأثیر و تأثری در جامعه و بر روی فرزندانشان دارند.

حجت‌الاسلام جعفریانی عنوان کرد: امروز روحانیت بیشترین آمار دانش آموزان ممتاز را نسبت به جامعه خودش دارد، بیش از 30 هزار دانش آموز و محصل ممتاز تا مقطع دکتری در 157 هزار خانواده طلاب وجود دارد.

وی در پایان گفت: این همایش شور و شعف خوبی را برای بچه‌ها ایجاد کرده است و رضایت‌مندی نسبی هم وجود دارد، هر چند به خاطر تعداد زیاد جمعیت نواقصی هم داشته است./875/302/ب3

ارسال نظرات