۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۴۷۲۴۰۵
حجت الاسلام سبزه‌کار تأکید کرد؛

لزوم تشکیل کمیته مردمی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: در دهه فجر جای ستاد مردمی خالی است که می‌طلبد کمیته مردمی ستاد دهه فجر تشکیل شود تا مردم نیز حضور مستقیم داشته باشند.
سبزه‌کار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه‌کار، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: در دهه فجر جای ستاد مردمی خالی است که می‌طلبد کمیته مردمی ستاد دهه فجر تشکیل شود تا مردم نیز حضور مستقیم داشته باشند.

وی با بیان اینکه در دهه فجر بستری فراهم شده است تا خدمات نظام را برای مردم بیان کنیم، گفت: اختلافات سیاسی در جامعه آنقدر بالا است که موضوعات مربوط به این ایام به چشم نمی‌آید.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: بعد از ایام دهه فجر نیز نشست‌هایی را برای بیان کردن نقاط قوت و ضعف برنامه‌ها برگزار شود و در صورت داشتن نقطه ضعف بتوانیم برای برنامه‌های آینده جبران کنیم.

حجت الاسلام سبزه‌کار تصریح کرد: در سال گذشته حدود 500 برنامه در بیش از 600 کانون فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی برگزار شد، در سال جاری نیز برنامه‌های زیادی در این کانون‌ها تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته یادواره شهدایی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند در ایام دهه فجر برگزار شد که متأسفانه مسؤولان استانی و شهرستانی حضور کمرنگی در این یادواره داشتند، امیدواریم مسؤولان در برنامه‌های ستاد دهه فجر استان حضور پررنگی داشته باشند./203/880/ب1

ارسال نظرات