۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۷۵۵۸۱
امام جمعه آمل:

درج نام آمل در وصیت نامه امام خمینی نشانگر اهمیت حماسه 6 بهمن است

امام جمعه ‌آمل گفت: حماسه ششم بهمن آمل از چنان اهمیتی برخوردار است که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند که نشانگر اهمیت این واقعه بزرگ است.
امام جمعه‌ آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، اظهار داشت: ضرورت دارد در راستای پاسداشت شایسته حماسه ششم بهمن کوشا باشیم و اقدامات مطلوبی را صورت دهیم.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان هزارسنگر آمل با ایثار و مجاهدت والای خود حماسه ای ماندگار خلق کردند که باید برای تبیین و انتقال آن از همه فرصت ها و ظرفیت ها استفاده کنیم.

امام جمعه آمل افزود: ضرورت دارد در هفته بزرگداشت حماسه ششم بهمن برنامه ها به بهترین نحو ممکن برگزار شده و حرمت حماسه سازان ششم بهمن آمل حفظ شود که ضرورتی مهم و اساسی است.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که باید کارهای فرهنگی ارزنده ای در پاسداشت حماسه ششم بهمن صورت گیرد، گفت: نیاز است عزم جدی و شایسته ای صورت دهیم تا بتوانیم انتقال دهنده درستی از ابعاد این حماسه بزرگ باشیم.

وی ادامه داد: حماسه ششم بهمن آمل از چنان اهمیتی برخوردار است که امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند که نشانگر اهمیت این واقعه بزرگ است.

امام جمعه آمل تصریح کرد: مردم شهرستان هزارسنگر آمل با سنگر دل های خود توانستند حماسه ای جاویدان خلق کنند که امروز به افتخار بزرگی برای همه ما تبدیل شده است.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: همین مردم ویژگی های سال 60 را دارا هستند که در راه دفاع از اسلام و انقلاب حضور داشته و حاضر هستند جان های پاک خود را در مسیر فدا کنند.

وی ادامه داد: خون های بسیاری برای این انقلاب داده شده است که ضرورت دارد در راستای پاسداشت مقام والای شهدای عزیز کوشا بوده و عزم ویژه ای را در این مسیر بزرگ مصروف داریم.

امام جمعه آمل با بیان این که شهدا زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند، گفت: امنیت امروز نظام اسلامی به برکت خون های پاک شهدا، مجاهدت های امام خمینی(ره) و تدابیر مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: نیاز است راه والا و ارزنده شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی را ادامه داده و سیره گرانقدر آنان را در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم.

وی از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل خبر داد و بیان داشت: این مراسم با سخنرانی آیت الله رییسی تولیت آستان قدس رضوی برگزار می شود.

امام جمعه آمل تصریح کرد: حاج محمودی شاهنوری نیز به مداحی در مراسم بزرگداشت حماسه سازان ماندگار ششم بهمن دیار علویان و هزارسنگر آمل می پردازد.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: این مراسم در روز دوشنبه چهارم بهمن ماه و بعد از نمازجماعت مغرب و عشاء در مصلای نمازجمعه آمل برگزار می شود که ویژه برنامه هایی برای آن تدارک دیده شده است.

وی اظهار داشت: از آحاد مردم شریف، ولایی و همیشه در صحنه شهرستان دیار علویان و هزارسنگر آمل جهت حضور در مراسم بزرگداشت و پاسداشت شهدای حماسه ششم بهمن دعوت می شود.

گفتنی است، همزمان با هفته بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، ویژه برنامه هایی در سطح شهرستان آمل برگزار شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات