۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۴۷۵۶۲۶

اعلام برنامه‌هاي دهه فجر در لاذقیه

به مناسبت فرارسيدن سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌هاي ايام‌الله دهه مبارك فجر مرکز فرهنگی ایران در لاذقیه اعلام شد.
دهه فجر

به گزارش خبرگزاری رسا، برگزاری مراسم سخنرانی وابسته فرهنگي ايران و مدیر مرکز فرهنگی كشورمان در لاذقیه، بيان سخناني از سوي 3 تن از شخصیت‌های سوری و قرائت شعر طي روز پنجشنبه (14 بهمن) و نمایش کلیپ از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران به عنوان نخستين برنامه‌هاي اين مركز برنامه‌ريزي شده است.

برپايي نمایشگاه عکسي در خصوص ایام پیروزی انقلاب اسلامی 10 تا 22 بهمن در محل مرکز فرهنگی ايران، برگزاری هفته فیلم جمهوری اسلامی ایران 16 الي 20 بهمن با نمايش 5 فیلم ایرانی در سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی عربی لاذقیه و برگزاري مراسم ویژه بانوان با عنوان «زن و مقاومت» در محل مرکز فرهنگي ايران، از ديگر برنامه‌هاي ايام‌الله دهه مبارك فجر در لاذقيه است.

همچنين، مراسمي به مناسبت فرخنده سالروز ولادت حضرت زینب (س)، 18 بهمن‌ماه همراه با سخنرانی بانوان شیعه، مسیحی، علوی، اهل سنت و قرائت شعر و نمایش کلیپ و تقدیر همراه با اعطاء جوایز به سه پرستار زن نمونه از سوی مرکز فرهنگی ايران در لاذقیه برگزار مي‌شود.

برگزاری دومین مراسم پیروزی انقلاب اسلامی و مراسمي ويژه سخنرانی شخصیت‌ها و مقامات سوری از طوائف مختلف 21 بهمن‌ماه همراه با قرائت شعر و نمایش کلیپ از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، برپايی نمایشگاه عکس از ایام پیروزی انقلاب اسلامی، 21 تا 30 بهمن در محل سالن نمایشگاه مرکز فرهنگی عربی سوری در لاذقیه از ديگر برنامه‌هاي ايام‌الله دهه مبارك فجر اعلام شد.

سومین مراسم پیروزی انقلاب اسلامی در محل مسجد بزرگ شیعیان در لاذقیه، 22 بهمن پس از برگزاری نماز جمعه در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به همراه پخش کلیپ از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برگزار مي‌شود.

اين مركز فرهنگي، علاوه بر برگزاري مراسم، هفته فيلم ايران و نمايشگاه عكس اقدام به انتشار بروشور رنگی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی جهت معرفی انقلاب و تاثیرات آن بر کشورمان، منطقه و جهان و توزیع آن، مصاحبه  با شبکه های خبری و از جمله شبکه خبری العالم و تلاش در جهت انعکاس کلیه مراسم در روزنامه محلی الوحده، انتشار مقالاتی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در روزنامه الوحده، استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای دعوت و انعکاس اخبار مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در لاذقیه مي‌كند./982/ب102/د

ارسال نظرات