۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۷۶۳۳۸
رییس خانه احزاب خبر داد؛

امضای تفاهم‌نامه خانه احزاب ایران با دو وزارتخانه

رییس خانه احزاب از امضای تفاهم‌نامه خانه احزاب ایران با وزارت کار و وزارت کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: دفاتر استانی خانه احزاب در سراسر کشور راه‌اندازی شده است.
قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، قدرت‌علی حشمتیان، رییس خانه احزاب، 7 بهمن ماه در همایش فصلی خانه احزاب که در وزارت کشور برگزار شد، گفت: از نظر آقای هاشمی رفسنجانی احزاب همچون ضربه‌گیر در نظام عمل می‌کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان بنیانگذار حزب جمهوری اسلامی حامی احزاب هستند، امام راحل نیز احزاب را قبول داشتند در زمان ایشان جامعه روحانیت مبارز تشکیل شد.

حشمتیان با بیان اینکه اهمیت دادن به احزاب ارزش قائل شدن برای مردم است، عنوان کرد: دولتمردانی که نسبت به احزاب بی‌اعتنا هستند ضربه خورده و ضرر می‌کنند، چراکه بی‌توجهی به احزاب عامل فساد شده است؛ اما توجه به آن سبب جلب اعتماد مردم نسبت به ساختار حکومت می‌ىشود.

وی با بیان اینکه خانه احزاب هر 15 روز یک بار تشکیل جلسه می‌دهد، اظهار داشت: زمان ریاست بنده خانه احزاب دارای ساختمان مستقل و ریاست آن مشخص شد، نخستین جلسه آن نیز با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 رییس خانه احزاب از امضای تفاهم‌نامه خانه احزاب ایران با وزارت کار و وزارت کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: دفاتر استانی خانه احزاب در سراسر کشور راه‌اندازی شده است./807/202/ص

ارسال نظرات