۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۷۷۱۶۹
آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد؛

لزوم نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه از سیستم ارتباطات الکترونیک

امام جمعه بوشهر بر فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه و کارآمد از سیستم ارتباطات الکترونیک و بکارگیری صحیح آن تاکید کرد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماينده ولي فقيه در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در دیدار مسؤولان واحدهای زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بوشهر توسعه زیرساختی در عرصه سیستم های ارتباطی نوین در پیشرفت استان بوشهر را بسیار موثر دانست و با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباط گفت: جهان آینده جهان ارتباطات نوین و مدیریت الکترونیک است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید در عرصه توسعه زیرساختی ابتدا همگام با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح جهان و سپس با پیشرفت فوق روز، به مرجعیت در این عرصه دست پیدا کنیم افزود: باید به مرتبه‌ای از رشد در این عرصه دست پیدا کنیم که با تمام مخالفت هایی که در عرصه های مختلف با ما می شود، نتوانند ایران اسلامی را از سیستم هندسه آمار حذف کنند بلکه به عنوان مرکز ترمینال سیستم ارتباطات الکترونیک شناخته شود.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مقداری از سطح توسعه در عرصه سیستم های آی تی (IT) عقب هستیم اظهار داشت: علت آن دیر شروع کردن و به فکر افتادن است اما شتاب پیشرفت کشور در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار مناسب است.

وی یکی از علوم و ارکان مهم توسعه، حوزه ای سی تی (ICT) دانست و گفت: باید در این رابطه اقدامات فوق العاده ای صورت گیرد و در عرصه های دانش این کار، تولید منابع انسانی کارآمد، ایجاد شرکت های دانش بنیان تولید سخت افزارها و نرم افزارهای حوزه الکترونیک و مدیریت کارآمد در عرصه آی‌تی (IT)، به مرجعیت منطقه ای سپس جهانی دست پیدا کنیم و این نیازمند یک جهاد و مدیریت فوق العاده است.

امام جمعه بوشهر بر فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده بهینه و کارآمد از سیستم ارتباطات الکترونیک و بکارگیری صحیح آن تاکید کرد و گفت: انجام این کار می تواند نقش مهمی در درآمدزایی این سیستم داشته باشد./203/833/ب1

ارسال نظرات