۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۷۷۷۲۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خانواده های ایثارگران نباید فراموش شوند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خانواده های ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان نباید فراموش شوند و طرح سپاس که در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد طرح بسیار خوبی است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار سردار انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اظهار داشت: خانواده های ایثارگران، شهدا، جانبازان و آزادگان نباید فراموش شوند و این طرح سپاس که در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد طرح بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه باید به مشکلات ایثارگران و جانبازان توجه شود، گفت: مسؤولان باید طوری رفتار کنند که خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران با آن ها احساس سنخیت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با کمک های مالی نمی توانیم فقیر را به غنی تبدیل کنیم اما آرامش فقیران را می توان به گونه ای تأمین کرد که این قشر احساس کنند مسؤولان نیز از سنخ خودشان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید به موضوعات روحی قشر ضعیف جامعه توجه شود و خلأ روحی آن ها جبران شود، تصریح کرد: در دیدارهایی که با خانواده های شهدا صورت می گیرد باید به مسائل و مشکلات جنبی آن توجه شود.

وی ادامه داد: باید خانواده های شهدا و ایثارگر احساس کنند که مسؤولان هم ایثارگر هستند، انواع گره های زندگی خانواده های ایثارگر را می توان باز کرد اما تمام این موارد آن مسأله روانی که این خانواده ها احساس ایثار از سوی مسؤولان را داشته باشند ایجاد نمی کند./203/880/ب1

ارسال نظرات