۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۷۸۹۶۴
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

رسالت سپاه کمک به مردم و نیازمندان است

سردار پاکپور گفت: برای ما مذهب و قومیت فرق نمی‌کند و همه یکسان هستند؛ زیرا رسالت سپاه کمک به مردم و نیازمندان است.
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در آیین افتتاح 823 پروژه عمرانی مردم‌یاری و اشتغال‌زایی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق کشور که در سالن اجتماعات دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: این پروژه‌ها شامل احداث راه های روستایی، ساخت خانه برای نیازمندان در مناطق محروم استان، پروژه های مهم اشتغال‌زایی اعم از پرورش طیور، بلدرچین، شتر مرغ و سایر پروژه‌های اساسی مانند لایروبی قنوات که اشتغال‌زایی را به دنبال دارد، با همت قرارگاه قدس و سپاه استان افتتاح شد.

وی یکی از اصلی‌ترین اهداف افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی را کمک به مردم محروم استان برشمرد و تصریح کرد: امنیت در سایه کمک به مردم ایجاد می شود، در سایه این که مشکلات مردم زدوده شود و اگر منطقه‌ای محروم باشد و بیکاری فراوان بیداد کند، قطعا مشکلات امنیتی در آنجا فراوان خواهد شد.

سردار پاکپور اظهار داشت: یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان بیکاری جوانان بود که امروز افتتاح خیلی از این پروژه‌ها خیلی از مشکلات حل و فرصت اشتغال بسیاری از جوانان جویای کار را فراهم آورده است که امنیت هم ایجاد شده و ایجاد امنیت با زدودن فقر از جامعه برداشته می‌شود.

وی اذعان کرد: کارهای محرومیت‌زدایی و اشتغال‌آفرینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان همچنان ادامه خواهد داشت و هزاران پروژه در دست اقدام داریم که در آینده‌ای نزدیک در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

وی ساخت هزاران خانه محروم را از برنامه اجرایی در آینده‌های نزدیک برشمرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: قریب به 80 میلیارد تومان در سال جاری هزینه طرح های محرومیت زدایی و اشتغالزایی در استان سیستان و بلوچستان شده است.

وی با اشاره به شرایط خاص سیستان و بلوچستان تأکید کرد: بیشتر طرح‌هایی که در استان اجرا می‌شود، متمایز با طرح‌های اجرایی در سایر استان‌ها است؛ برای ما مذهب و قومیت فرق نمی‌کند و همه یکسان هستند؛ زیرا رسالت سپاه کمک به مردم و نیازمندان است./203/831/ب1

ارسال نظرات