۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۷۹۲۰۹
حجت الاسلام ابراهیم زاده خبر داد؛

تولیت آستان قدس رضوی سخنران ویژه راهپیمایی 22 بهمن در بیرجند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مراسم 22 بهمن در بیش از 50 نقطه از خراسان جنوبی برگزار می شود، گفت: حجت الاسلام والمسلمین رییسی سخنران این مراسم است.
ابراهیم زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام مرتضی ابراهیم زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی مراسم راهپیمایی 22 بهمن که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت های خوبی تاکنون از سوی ستادهای مختلف دهه فجر استان در این ایام صورت گرفته است که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران به رخ بدخواهان نظام کشیده شد، گفت: دهه فجر نمایش اقتدار مردم و ملت ایران بود و هر ساله این اقتدار در 22 بهمن به نمایش گذاشته می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به لطف الهی و با رهبری آگاهانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل و حضور با شکوه مردم در صحنه های مختلف به نتیجه رسید.

حجت الاسلام ابراهیم زاده مردمی بودن را یکی از شاخصه های مهم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این شاخصه ملت ایران را از سایر ملت ها متمایز می کند، مردم سبب بسیاری از موفقیت های در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: مسؤولان استانی باید شرایط را برای برگزاری هر چه با شکوه تر راهپیمایی 22 بهمن آماده کنند تا نقشه ها و توطئه های دشمنان مانند گذشته خنثی شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می تواند از مهم ترین شعارهای راهپیمایی 22 بهمن باشد، امید داریم به زودی شاهد فرو ریختن قدرت های پوشالی مستکبران جهان باشیم.

حجت الاسلام ابراهیم زاده با بیان اینکه مراسم 22 بهمن در بیش از 50 نقطه از خراسان جنوبی برگزار می شود، اظهار کرد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بیرجند ساعت 9 صبح و از میدان شهدا آغاز می شود، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی سخنران این مراسم خواهد بود./202/880/ب1

ارسال نظرات