۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۸۰۰۵۱
فجر انقلاب؛

22 بهمن روز بزرگ وحدت و استکبارستیزی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه 22بهمن روز بزرگ وحدت و استکبارستیزی است، گفت: مردم بزرگ، انقلابی و همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره پایبند به آرمان های امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام هستند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان داشت: 22 بهمن روز بزرگ وحدت و استکبارستیزی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز مردم بزرگ، انقلابی و همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور گسترده و مقتدرانه خود به جهانیان ثابت کردند که همواره پایبند به آرمان های امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام هستند.

22 بهمن ماه روز استقلال و اوج شکوفایی ملت ایران

باهنر با بیان اینکه امروز روز بزرگ و جاودانه در تاریخ ایران اسلامی است، ابراز کرد: امروز مردم در سراسر این مرز و بوم سبب عزت و سربلندي بیش از پیش انقلاب اسلامي در جهان شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این روز بزرگ نماد هوشیاری و مظهر بیداری ملت انقلابی کشورمان است، اظهار داشت: 22 بهمن ماه روز استقلال و اوج شکوفایی ملت ایران است و بنده از مردم شریف ایران اسلامی و همچنین مردم انقلابی استان مرکزی تقدیر و تشکر مینمایم.

به گزارش رسا، مراسم جشن انقلاب از ساعت 8 صبح روز بیست و دوم بهمن در میدان شهدای اراک آغاز شد و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح از سوی هنرمندان صدا و سیما همراه با پخش زنده تلویزیونی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 160 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد./842/202/ب2

ارسال نظرات