۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۸۰۳۰۴

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در اکوادور

مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در اکوادور برگزار شد.
اکوادور

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سی‌ و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، جمعه شب در محل اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در اکوادور برگزار شد.

در این مراسم دو تن از معاونین وزیر امور خارجه، معاون وزارت تجارت خارجی و وزارت دفاع و تعداد زیادی از سفرای مقیم در اکوادور و دیپلماتهای دیگر سفارتخانه ها حضور داشتند.

«سعادت آقاجانی» سفیر کشورمان در اکوادور طی سخنانی ضمن برشمردن آثار انقلاب اسلامی و تبیین آرمان های انقلاب، مردم ایران را ملتی دانست که در مسیر پر شتاب توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی قرار داشته و در زمره 20 کشور برتر جهان در حوزه علم و فناوری، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی وهوافضاست.

وی افزود: 'هدفم از بیان این نکات این نیست که بگویم تنها پروژه های امپریالیستی تحریم، مجازات اقتصادی، منزوی سازی و ایران هراسی شکست خورده است بلکه می خواستم گوشه ای از عزم و اراده یک ملت را برای پیشرفت صلح و دوستی به نمایش بگذارم.'

به نوشته ایرنا، سفیر کشورمان در خاتمه ضمن اشاره به پیام صلح و دوستی ملت ایران به ملل دیگر و وظیفه دیپلمات ها و سیاستمداران و حکمرانان جهان در جهت ایجاد صلح و آرامش و رفاه تاکید کرد:ساختن دیوارها جز بدبینی، نفرت و فقر چیزی به بار نمی آورد که با فطرت و ذات بشریت منافات دارد و سنت تاریخ نشان داده که این دیوارهای جدایی چاره ای ندارند که دیر یا زود فرو ریزند./982/ب102/د

ارسال نظرات