۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۸۰۵۳۸
آيت الله نمازي مطرح کرد؛

استفاده بهینه نکردن از فضای مجازی، تهدیدی برای جامعه

امام جمعه کاشان عدم استفاده درست از فضاي مجازي را يك تهديد و خطر جدي و بزرگ براي جامعه اسلامي ايران به ويژه براي جوانان دانست.
آیت الله نمازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي ظهر امروز در ديدار با مدير و پرسنل مخابرات شهرستان كاشان، با تقدير از عملكرد مثبت مخابرات شهرستان كاشان، گفت: عليرغم همه فراز و نشيب ها و مشكلات درون و برون سازماني هيچ گونه گزارش منفي از عملكرد مجموعه مديريت مخابرات اين شهرستان ارائه نشده است.

وي متصديان امور مخابراتي را افراد تحصيل كرده و متخصص و متعهد خواند و اظهار داشت: طي مدت 10 ساله حضور خود در شهرستان كاشان، عملكرد مثبت مخابرات كاشان  قابل تقدير است و هيچ گونه نگراني در اين زمينه وجود نداشته است.

آيت الله نمازي با تأكيد براينكه هنوز فرهنگ حُسن استفاده از فضاي مجازي در جامعه تعريف نشده است عنوان كرد:  به جاي استفاده از محاسن فضاي مجازي از معايب فضاي مجازي استفاده مي‌كنند.

وي، عدم استفاده درست از فضاي مجازي را يك تهديد و خطر جدي و بزرگ براي جامعه اسلامي ايران به ويژه براي جوانان دانست و خاطرنشان كرد: نوجوان و جوان ايران اسلامي از تهديد، آسيب ها و خطراتي كه فضاي مجازي براي آنها آماده كرده است؛ اطلاع ندارند و با فضاي مجازي همراه مي شوند تا به بن بست برسند.

نماينده ولي فقيه دركاشان در ادامه از فضاي مجازي به عنوان چالش امروز جامعه و خانواده ها نام برد و بيان كرد: يكي از وظايف متخصصان حوزه ارتباطات آموزش و اطلاع رساني از محاسن و معايب فضاي مجازي به نوجوانان و جوانان در دبستان ها، دبيرستان ها و دانشگاه است./1307/203/ب1

ارسال نظرات