۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۴۸۰۸۳۹
با هدف بازیابی هویت زن مومن انقلابی؛

سومین همایش الگوی سوم در مشهد برگزار شد

سومین همایش الگوی سوم در مشهد با هدف معرفی الگوی اسلام از زن و بازیابی هویت زن مومن انقلابی در مشهد برگزار شد.
زن و خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سومین همایش از سلسله همایش های «الگوی سوم» با موضوع «تأثیر پذیرش ولایت همسر در سلوک زن آخرالزمانی» عصر امروز در محل مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور برگزار شد.

خانم وافی، مدیر مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور در این همایش گفت: بهره مندی از پوشش، تحت ولایت پدر یا همسر بودن و از این دست موارد، حق اولیه و ذاتی زن است نه اینکه وجود نداشته و خداوند آن را بر زن تحمیل کرده باشد.

وی افزود: این جابجایی ملاک ها، بزرگترین مصائب فرهنگ کفر و الحاد است که به ما القا شده و ما را از شناخت الگوهای بزرگ اسلامی خود بازداشته است.

وافی در ادامه به اهداف برگزار همایش اشاره و تصریح کرد: همایش های الگوی سوم در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت معرفی الگوی سوم برای زنان در مقابل الگوهای غربی و شرقی برنامه ریزی شده است.

مدیر مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی صدف عفاف نور، بازیابی هویت زن مومن انقلابی را چشم انداز این همایش ها عنوان و اظهار کرد: در همایشهای الگوی سوم درصدد معرفی راهکارهای پیاده سازی و ترویج الگوی اسلامی از زن مسلمان هستیم.

وی یادآور شد: همایش های الگوی سوم ویژه عموم بانوان به ویژه طلاب، اساتید، مبلغان برگزار می شود و نخستین و دومین همایش ها به ترتیب در تابستان و پاییز سال جاری در مشهدمقدس برگزار شده است./930/203/ب1

ارسال نظرات