۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۸۱۶۲۸
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

فرهنگ فاطمی فرهنگ حمایت و ایستادگی در مسیر ولایت است

حجت الاسلام محمدیان هدایت های رهبری را عامل اصلی به شکست کشیده شدن برنامه های دقیق دشمنان علیه انقلاب عنوان کرد و گفت: فرهنگ فاطمی فرهنگ حمایت و ایستادگی در مسیر ولایت است.
حسین محمدیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین محمدیان، نماینده ولی فقیه در سپاه آمل امروز در نشست بصیرتی در کمال محله امیرکلا با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمن، گفت: ملت ایران برای دفاع از آزادی و استقلال خود انقلابی را به رهبری امام راحل انجام داد که منافع نامشروع غرب به ویژه آمریکا را از کشور قطع کرد و آنها از این بابت به شدت عصبانی هستند.

وی افزود: امروز بیداری و هوشیاری آحاد ملت ایران برای آمریکا یک تهدید حساب می شود و آنها از ملت بصیر و هوشیار در برابر خود هراس دارند.

استاد حوزه علمیه یکی از راههای به حق بودن مسیر ملت ایران را عصبانیت دشمنان از مواضع انقلابی ملت و مسؤولان بیان کرد و اظهار داشت: مومنان بر اساس آیه شریفه قرآن باید همانند یک کوه مستحکم باشند و از تهدیدهای دشمنان هراسی به دل خود راه ندهند.

وی ادامه داد: قدرت ایمان الهی به انسان قدرت و عزت می بخشد زیرا خداوند به مومنان وعده یاری و امداد آنها را در صورت ایستادگی در برابر دشمنان داده است.

حجت الاسلام محمدیان حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن یک حضوری آگاهانه برای دفاع از آرمان ها در برابر دشمنان ملت ایران و ایستادگی در مسیر انقلاب عنوان کرد و گفت: لحن های پر از عصبانیت مقام های آمریکایی و غربی تهدیدی جدی علیه انقلاب محسوب نمی شود زیرا تهدید اصلی علیه انقلاب نفوذ دشمنان به لایه های تصمیم گیرنده کشور و تزلزل در صفوف منسجم و متحد ملت است.

وی هوشیاری و بیداری را برای شناخت راهها و عوامل نفوذی دشمنان مهم دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را برنامه ریزی کرده اند و امروز در حال اجرای این برنامه ها هستند تا نفوذ سیاسی به نفوذ فرهنگی و اقتصادی برسند.

نماینده ولی فقیه در سپاه آمل هدایت های مقام معظم رهبری را عامل اصلی به شکست کشیده شدن برنامه های دقیق دشمنان علیه انقلاب عنوان کرد و افزود: فرهنگ فاطمی فرهنگ حمایت و ایستادگی از ولایت و حضوری فعال در همه صحنه ها است و باید این فرهنگ همچنان در کشور ما حفظ بماند.

وی تصریح کرد: امروز باید جامعه ما آگاهی درستی از ابعاد دفاع از حریم ولایت را توسط حضرت زهرا(س) پیدا کند و آن را الگو و سیره عملی خود قرار دهد./1313/203/ب2

ارسال نظرات