۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۴۸۳۹۵۲
20 و 21 اردیبهشت ماه؛

همایش اصل ظهور ادیان ابراهیمی برگزار می شود

رییس مؤسسه آینده روشن از برگزاری همایش اصل ظهور ادیان ابراهیمی طی روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه در مدرسه امام کاظم(ع) و با ‌حضور ۱۵۰۰ شرکت‌کننده خبر داد.
حجت‌الاسلام پور سید آقایی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود پورسید آقایی امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی که در دفتر وی برگزار شد با اشاره به برگزاری همایش اصل ظهور ادیان ابراهیمی عنوان کرد: این همایش با محوریت وحدت برگزار می شود و جلسات متعددی پیرامون این موضوع و بررسی وحدت در فرق اسلامی در این مؤسسه برگزار شده است.

وی افزود: این همایش در مدرسه امام کاظم(ع) و با حضور بیش از 1500 شرکت کننده همزمان با اعیاد نیمه شعبان و طی دو روز 20و 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رییس مؤسسه آینده روشن تصریح کرد: سال گذشته این همایش با حضور مراجع عظام تقلید برگزار شد و به دنبال این هستیم تا در این همایش نیز از حضور مراجع تقلید به ویژه آیت الله نوری همدانی بهره لازم را ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین پورسید آقایی با اشاره به برگزاری سطح چهار مهدویت در مؤسسه آینده روشن خاطرنشان کرد: تنها دو مرکز توانسته اند سطح چهار مهدویت را دریافت کنند که مؤسسه آینده روشن یکی از دو مرکز بوده که دریافت این افتخار برای این مؤسسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش اصل ظهور ادیان ابراهیمی در قم به دلیل استفاده از ظرفیت بالای علمی و معرفتی این شهر بوده است و با سابقه ای که این همایش دارد پخش مستقیم آن از طریق شبکه جهانی ولایت صورت می گیرد.

رییس مؤسسه آینده روشن در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقاله‌های ارسال‌شده سال گذشته به این همایش در چهار جلد منتشرشده، امسال هم مقالات ارسال‌شده را موردبررسی قرار داده و کتاب مجموعه مقالات آن چاپ خواهد شد./872/پ203/ی

ارسال نظرات