۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۸۵۴۶۹
نماینده مجلس:

برنامه طرح تحول سلامت قابل تقدیر است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر بهداشت در طول دولت یازدهم به حدود ۵۰۰ شهر کشور سفر کرده و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده، گفت: فعالیت آقای هاشمی در برنامه طرح تحول سلامت قابل تقدیر است.
تجهیز بیمارستان ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، امیر حسنخانی، نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان رازی و آغاز 101 پروژه بهداشت در خراسان جنوبی که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، اظهار داشت: دکتر هاشمی، وزیر بهداشت به عنوان یکی از نیروهای جهاد سازندگی از گذشته فعالیت های خوبی داشته و این روحیه جهادی بر روی دکتر هاشمی مانده است.

وی با بیان اینکه آقای هاشمی در طول دولت یازدهم به حدود ۵۰۰ شهر کشور سفر کرده و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده، گفت: فعالیت آقای هاشمی در برنامه طرح تحول سلامت قابل تقدیر است و وی کارها را به نحو احسن انجام داده است.

نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز شاهد رفع محرومیت در خراسان جنوبی خواهیم بود، مردم می توانند از امروز خدمات خوبی را نسبت به گذشته دریافت کنند و بیماری های آن ها بدون دغدغه درمان شود.

حسنخانی با بیان اینکه در طرح تحول سلامت اقدامات خوب و شایسته ای صورت گرفته است، تصریح کرد: در استان محروم خراسان جنوبی پزشکان با کمترین توقع کار می کنند.

کاظم قائمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این مراسم اذعان داشت: حدود 4 هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت های بیمارستانی استان اضافه شده است که این موضوع جای تقدیر دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه بیمارستان فردوس نیز با ظرفیت 100 تخت در ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد، افزود: تلاش می کنیم تا مردم از طرح تحول سلامت بهره مند شوند و از خدمات این طرح استفاده کنند./202/880/ب1

ارسال نظرات