۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۴۸۵۵۶۵
نتانیاهو:

به ایران اجازه تشکیل جبهه جدید در بلندی های جولان را نمی دهیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم به جمهوری اسلامی ایران اجازه ایجاد جبهه جنگی جدید در بلندی های جولان سوریه را نخواهد داد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری رسا، بنیامین نتانیاهو در جلسه هفتگی هیات دولت صهیونیستی در واکنش به سوالی درباره سفر روز پنجشنبه آینده خود به مسکو و دیدارش با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه تصریح کرد که « با پوتین درباره حل بحران سوریه صحبت خواهم کرد.»

وی افزود: تل آویو به شدت مخالف حضور دائمی ایران در سوریه و تلاش برای ایجاد جبهه نظامی جدید علیه اسرائیل از طریق بلندی های جولان را نخواهد داد.

همچنین بنیامین نتانیاهو با صدور بیانیه ای مکتوب گفت: «اجازه نامگذاری خیابان های اسرائیل به نام قاتلان "اسرائیلی ها" را نخواهد داد.»

وی افزود دولت صهیونیستی اقداماتی را برای جلوگیری از نامگذاری خیابان ها در "اسرائیل" به نام "یاسر عرفات و "امین حسینی" و دیگر رهبران فلسطینی اتخاذ خواهد کرد.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اظهارات نتانیاهو در واکنش به پویش رسانه ای راه اندازی شده به همت برخی نظامیان صهیونیستی علیه نامگذاری یک خیابان در شهرک عربی "جث" در منطقه المثلث واقع در شمال فلسطین اشغالی به نام یاسر عرفات، بیان شد.

نام این خیابان در سال 2008 و در راستای نامگذاری تمامی خیابان های این شهرک به نام شخصیت های فلسطینی و عرب مانند "محمود درویش"، "بیروت"، "بغداد"، "قدس"، "صنعاء"، "فلسطین"، "ابن حنبل" و "مسعودی" تغییر یافته بود./982/ب103/د

ارسال نظرات